پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۸
رییس نظام صنفی کشاورزی کشور با اشاره به بروز برخی اختلالات در سیستم حمل و نقل کشور طی روزهای اخیر گفت: آسیب پذیرترین قشر جامعه که همان کشاورزان هستند متضرر بزرگ اعتصاب سیستم حمل و نقل کشور شدند.

شعارسال: محمدشفیع ملک زاده گفت: کشاورزان بعنوان زحمتکش ترین قشر جامعه که مسئولیت تامین غدایی مردم را با زحمات شبانه روزی خود در گرمای بالای ۵۰ درجه و سرمای زیر صفر درجه بر دوش دارند متاسفانه این روزها بدلیل برخی اختلالات در سیستم حمل و نقل کشور دچار ورشکستگی هستند.

وی با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی بدلیل قابلیت فسادپذیری بالا باید سریعا جمع آوری شوند و نگهداری آنها در روی زمین مقدور نیست افزود: متاسفانه طی روزهای اخیر اکثر محصولات زراعی، باغی، دامی و نهاده های کشاورزی بدلیل بی توجهی دولت که موجب بروز مشکلاتی در سیستم حمل و نقل کشور شده در حال نابودی می باشد.

وی گفت: انتظار ما از دولت این است که فورا در این خصوص وارد عمل شده و از نیروهای امدادی و ماشین آلات ارتش و سپاه برای حمل و نقل محصولات کشاورزی در راستای کمک به کشاورزان اقدام کند و مشکل حمل و نقل را حل کند.

رییس نظام صنفی کشاورزی کشور گفت: به جز محصولات زراعی و باغی در زمینه تامین نهاده های دامی دامداران نیز با مشکل مواجه شده ایم و دامداران برای تهیه نهاده های مورد نیاز خود بدلیل اختلال در سیستم حمل و نقل به مشکل برخورده اند و در صورت تداوم این موضوع باید شاهد تلف شدن دام و طیور هم باشیم.

ملک زاده تاکید کرد: تاخیر در حل مشکل سیستم حمل و نقل کشور باعث بروز خسارات جبران ناپذیری به تولیدکنندگان بخش کشاورزی می شود که می تواند ما را به واردات وابسته کند و امنیت غذایی را به خطر بیاندازد.

وی از صنف حمل و نقل کشور هم خواست در تصمیم گیری های خود، کشاورزان را مستثنی قرار دهند تا این قشر زحمتکش و بی ادعا که متولی تامین غذای مردم هستند بیش از این متحمل خسارت نشوند.

ملک زاده در پایان از دولت و صنف حمل و نقل خواست تا در شرایط کنونی و در راستای کمک به کشاورزان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دهقان نیوز، تاریخ انتشار: 10خرداد1397 ، کدخبر: -: www.dehghannews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
حالا همین کامیون دار ها باید هزینه ضرر های این کارگران را هم بدهند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین