پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

شعار سال: دکتر محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

وی دانش‌آموخته مقطع دکتری علوم و صنایع غذایی با گرایش بیوتکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه ناتینگهام انگلستان و دانشیار دانشگاه صنعتی اصفهان بود که ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را بر عهده داشت و از سال ۹۲ در سمت معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی مشغول به فعالیت شد.

وی دبیری دوره‌های اول تا پنجم جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل، ریاست جشنواره و نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران و عضویت در شورای سیاست گذاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران ساخت را در کارنامه اجرایی خود داشت.

شیخ زین‌الدین که در سال ۱۳۸۹ مدیر برتر فناوری کشور شناخته شد، ریاست شاخه غرب آسیا و عضویت هیأت مدیره انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی (IASP) از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۲ را عهده‌دار بوده است.

شیخ زین الدین همچنین ریاست جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و عضویت کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود.

برنامه تشیع، تدفین و مراسم ختم ایشان در استان اصفهان و تهران به زودی اعلام می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 13 خرداد 97، کد مطلب: 2143666، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
خدا ایشان را رجمت کنه ؛ این عزیز برای پیشرفت این سازمان زحمات بسیاری رو کشیده بود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین