پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۵۱۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به آغاز مطالعات میدانی و تطبیقی برای ساماندهی مشاغل «سیار» و «بی‌کانون» در سطح شهر تهران، گفت: دستیابی به شیوه‌های مناسب اجرایی و عملیاتی حل مشکل دستفروشان می‌تواند علاوه بر رفع مشکلات فعلی، زمینه‌ساز احیای حیات شبانه پایتخت شود.

شعار سال: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به آغاز مطالعات میدانی و تطبیقی برای ساماندهی مشاغل «سیار» و «بی‌کانون» در سطح شهر تهران، گفت: دستیابی به شیوه‌های مناسب اجرایی و عملیاتی حل مشکل دستفروشان می‌تواند علاوه بر رفع مشکلات فعلی، زمینه‌ساز احیای حیات شبانه پایتخت شود.

فرهاد افشار با بیان اینکه در حال حاضر در شب‌های تهران شاهد حضور بی‌برنامه و بدون کنترل فروشندگان سیار مواد غذایی هستیم، اظهار کرد: در مقاطعی، مشکلات اقتصادی و به تبع آن مهاجرت و نبود شغل سبب افزایش دستفروشی و پیدایش پدیده سد معبر می‌شود که مدیریت شهری جهت ساماندهی این دستفروشان، «روز بازار»هایی را دایر کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه به جهت قرار‌گیری روزبازارها در حاشیه شهر و فقدان مشتری، این فضاها مورد استقبال قرار نگرفته است، افزود: به همین منظور نیازمند ساماندهی مجدد در این زمینه هستیم. علاوه بر این با توجه به نبود شغل، شاهد شکل‌گیری نوع جدیدی از دستفروشی به‌صورت اغذیه فروشی سیار و ارائه مواد غذایی در ون‌ها و مینی‌بوس‌ها هستیم که نیازمند ساماندهی است. افشار با اشاره به طرح «حیات شب پایتخت» تصریح کرد: با ساماندهی دقیق و بستریابی مناسب برای این مشاغل می‌توانیم تهران را از شب‌مردگی به سوی حیات شبانه سوق دهیم. افشار با تاکید بر تسریع آغاز طرح مطالعاتی و تحقیقات میدانی در این زمینه گفت: در ابتدا با آسیب‌شناسی وضع موجود و با استفاده از رهیافت‌های اولیه می‌توانیم بازخوردهای مناسبی در راستای رونق شب‌های پایتخت دریافت کرده و به تدریج الگوی مناسبی برای هر چه بهتر شدن این طرح اتخاذ کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 27 خرداد 97، کدمطلب:۳۴۰۱۱۱۸، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
ارائ خدمات در شبهای تهران مخصوصا در تابستان به راحتی میتواند شرایط شبهای تهران را تغییر دهد
س.د76
ناشناس
Greece
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا سامان دهی دست فروش ها میتونه تهران رو از این وضعیت نجات بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین