پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۷۲۸۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
تحصيلي در نشست مشترک با منطقه ي 11 از امضا تفاهم نامه با اين منطقه در خصوص ساماندهي دستفروشان و اجراي طرح حيات شبانه خبر دادو گفت :لازم است دستفروشان واقعي از پديده ي مافياي دستفروشي شناسايي شوند وشرکت ساماندهي به طور حتم در زمينه دستفروشان واقعي خدمات موثري را ارايه خواهد داد وآنها را در محلهاي مشخص ساماندهي خواهد کرد.

شعارسال: تحصيلي در نشست مشترک با منطقه ي 11 از امضا تفاهم نامه با اين منطقه در خصوص ساماندهي دستفروشان و اجراي طرح حيات شبانه خبر داد.

 در اين نشست که در محل شرکت ساماندهي برگزار شد مهندس تحصيلي با بيان اين که منطقه ي 11، منطقه اي فعال ،پيشرو وزود بازده در بسياري از پروژه هاي شهري است، تصريح کرد: اين منطقه مي تواند به عنوان منطقه ي پايلوت در طرح زيست شبانه ي پايتخت در نظر گرفته شود

وي از تهيه و تدوين اساسنامه ي ساماندهي دستفروشان درقالب روز وشب بازارها خبرداد وگفت : در حال حاضر مفاد اساسنامه آماده است و به زودي به تصويب خواهد رسيد.

تحصيلي با بيان اين که لازم است دستفروشان واقعي از پديده ي مافياي دستفروشي شناسايي شوند خاطرنشان کرد:شرکت ساماندهي به طور حتم در زمينه دستفروشان واقعي خدمات موثري را ارايه خواهد داد وآنها را در محلهاي مشخص ساماندهي خواهد کرد.

نصراله آباديان شهردار منطقه 11 نيز در اين نشست با اشاره به همکاري منطقه در طرح ساماندهي دستفروشان اظهار داشت :اين منطقه آماده هر گونه همکاري با شرکت ساماندهي جهت انتظام بخشي به پديده دستفروشي است.

وي با اشاره به اينکه منطقه 11 در راستاي ساماندهي دستفروشان واحياي حيات شبانه پايتخت برنامه هاي مشترکي را با شرکت ساماندهي در دستورکاردارد تصريح کرد: اجراي طرح احياي شبانه درميدان حسن آباد ، اجراي طرح ويژه در ميدان را ه آهن وساماندهي دستفروشان کتاب مستقر در ميدان انقلاب در خيابان فخر رازي از جمله برنامه هاي مشترکي است که با همکاري شرکت ساماندهي انجام خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 9آذر1397 ، کدخبر: www.aryanews.com،20181130115717653

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین