پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۷
نشست راهنمای جانمايی علايم در طرح‌های ارتقای ايمنی نقاط و نواحی پرتصادف و دارای تصادف و نظام‌نامه طرح و اجرای رويه‌های بتنی در یکصد و چهل و یکمین نشست شورایعالی فنی امور زیربنایی به تصویب رسید.

شعارسال: طبق اعلام دبيرخانه شورايعالي فني امور زيربنايي حمل‌ونقل روز دو‌شنبه ۲۱ خردادماه ۱۳۹۷، يكصدوچهل‌و‌يكمين نشست شورايعالي فني امور زيربنايي حمل‌ونقل با حضور و مشاركت اعضا برگزار شد و پس از بحث و بررسي پيرامون دستوركار، جمع‌بندي‌هاي زير حاصل گرديد:

۱- "راهنماي جانمايي علايم در طرح‌هاي ارتقاي ايمني نقاط و نواحي پرتصادف و داراي تصادف"مطرح و پس از بحث و بررسي، ضمن قدرداني از سازمان راهداري و دست‌اندركاران تهيه اين مجموعه، به تصويب رسيد.

۲- "نظام‌نامه طرح و اجراي رويه‌هاي بتني" مطرح و پس از بحث و بررسي پيرامون دوره تضمين با تعيين مدت زمان ۵ سال، مورد تصويب قرار گرفت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت راه و شهرسازی، تاریخ انتشار:2تیر1397، کدخبر: 54752: www.news.mrud.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
امیدواریم این مصوبات و جلسات با هدف های عالی در جهعت بهبود ششرایط اقتصادی سیاسی باشد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین