پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۱۴۰۳۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
محمدحسین مقیمی گفت: مایحتاج جمعیت١٤ میلیونی در استان تهران باید تامین شود و به عنوان سیاستگذار بخش اقتصادی تلاش کنیم فعالیت واحدهای تولیدی با چالش مواجه نشود و خودمان به دنبال شناسایی مشکلات آنها برویم.
شعار سال: محمدحسین مقیمی گفت: مایحتاج جمعیت١٤ میلیونی در استان تهران باید تامین شود و به عنوان سیاستگذار بخش اقتصادی تلاش کنیم فعالیت واحدهای تولیدی با چالش مواجه نشود و خودمان به دنبال شناسایی مشکلات آنها برویم.

 محمدحسین مقیمی (امروز ١٩ تیرماه) در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی امروز و سیاست های تحریمی علیه کشور گفت: آمریکا هر اقدامی برای به هم ریختن اقتصاد ایران را به کار می برد و موفقیت و یا عدم موفقیت آنها به عملکرد ما بستگی دارد.

وی افزود: در همه دستگاه ها باید تابع سیاست های نظام و دولت باشیم  و وظایف ذاتی دستگاه را به نحو شایسته به انجام رسانیم.

مقیمی با بیان اینکه از فرصت امکانات وسیع داخلی برخورداریم و همه بازار جهانی هم تابع سیاست های آمریکا نیست تصریح کرد: در کنار این فرصت ها باید با عملکرد صحیح از بازار داخلی حمایت و در کنار آن اگر دربازار کم فروشی و گرانفروشی انجام می شود، برخورد کنیم.

استاندار تهران برگزاری منظم جلسات تنظیم بازار  از سوی معاونت امور اقتصادی استانداری در اولویت دانست و عنوان کرد: هماهنگی بین دستگاه ها در  اطلاع رسانی و اظهار نظرات در حوزه اقتصادی مهم است.

وی ادامه داد:امکانات و مایحتاج جمعیت١٤ میلیونی در استان تهران باید تامین شود و به عنوان سیاستگذار بخش اقتصادی تلاش کنیم فعالیت واحدهای تولیدی با چالش مواجه نشوند و خودمان به دنبال شناسایی مشکلات آنها برویم.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان تهران گفت :اگر با کمبود در بازار تهران و شهرهایی که نیازشان از طریق استان تهران تامین می شود مواجه شویم مسئولیت آن به عهده ما است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 19 تیر 1397 ، کدخبر: 727416 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Greece
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
این که بدیهیه! ولی کی هست ه بخواد یکم از سود خودش بگذره تا خیلی ها برن سر کار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
این همه شعار اادیم اخرشم هیچ به هیچی! خود مردم باید بخوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین