پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براساس قانون، معافیت از خدمت وظیفه عمومی به قهرمانان جهان تعلق می‌گیرد و خواسته وزیر ورزش و جوانان، قانونی نبوده و ستاد کل نیروهای مسلح قادر به اقدامی در این خصوص نخواهد بود.

شعار سال: سردار موسی کمالی در واکنش به نامه‌نگاری اخیر وزیر ورزش و جوانان در خصوص معافیت تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان از خدمت وظیفه عمومی اظهار کرد: بر اساس قانون، معافیت از خدمت وظیفه عمومی به قهرمانان جهان تعلق می‌گیرد و شامل سایر ورزشکاران نمی‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: با توجه به قانون موجود، خواسته وزیر ورزش و جوانان، قانونی نبوده و ستاد کل نیروهای مسلح قادر به اقدامی در این خصوص نخواهد بود.

 پیش از این وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به سرلشکر باقری - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار اعطای معافیت از انجام خدمت وظیفه برای تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان شده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 22تیر 97، کدمطلب: 1774942، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین