پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
استاندار گلستان گفت: نرخ بیکاری در کشور ۱۲.۱ درصد بوده است که از این منظر استان گلستان با نرخ ۸.۸ درصد جایگاه هفتم را در کشور به خود اختصاص داده است.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی با تأکید بر اهمیت ویژه به مسألهاشتغال، اظهار کرد: نرخ بیکاری در کشور ۱۲.۱ درصد بوده است که از این منظر استان گلستان با نرخ ۸.۸ درصد جایگاه هفتم را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: گلستان در ماه های اخیر برنامه های قابل توجهی را در حوزه سرمایه گذاری، رونق تولید، توجه و ایجاد اشتغال روستایی و فراگیر صورت داده است که مجموعه این اقدامات توانسته است منجر به کاهش ۴.۸ درصدی نرخ بیکاری استان از بهار ۹۶ تا بهار ۹۷ شود.

استاندار گلستان با تبریک کاهش نرخ بیکاری به مردم استان و بهبود وضعیت اشتغال در گلستان، یادآور شد: توجه به مقوله گردشگری و اقتصاد گردشگری که یکی از موضوعات اصلی توسعه استان استدر بهار سال جاری توانست موجب افزایش گرایش گردشگران به گلستان شود و ضمن رونق اقتصادی استان زمینه کاهش بیکاری را هم فراهم آورد.

وی خاطر نشان کرد: بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری استان گلستان نشان می‌دهد که این شاخص، نسبت به فصل مشابه در سال قبل (بهار ۱۳۹۶)، ۴.۸ درصد و نسبت به فصل گذشته (زمستان ۱۳۹۶)، ۲.۲ درصد کاهش داشته است.

هاشمی گفت: با بررسی ها، تجزیه و تحلیل یافته های طرح نیروی کار در استان گلستان و کشور، نرخ مشارکت اقتصادی جمعیت ۱۰ ساله و بیش‌تر در استان گلستان ۴۰.۷ درصد را نشان می دهد در حالی که در کشور این شاخص ۴۱.۱ درصد است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 3 مرداد 97، کد مطلب: 4356322: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین