پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
ایجاد 33 هزار فرصت شغلی در گلستان تا پایان سال 98 تصمیم مهم جلسه امروز کارگروه اشتغال استان بود.هادی حق شناس با بیان اینکه نرخ بیکاری 11 درصدی برای استان گلستان با ظرفیتهای فراوان زیاد است گفت : موانع سر راه ایجاد شغل و تولید در استان شناسایی شده و تلاش می کنیم با همت همه مسئولان و همکاری مردم برای توسعه شکوفایی استان قدم برداریم.
شعار سال:ایجاد 33 هزار فرصت شغلی در گلستان تا پایان سال 98 تصمیم مهم جلسه امروز کارگروه اشتغال استان بود.
ایجاد 33 هزار فرصت شغلی امسال در گلستان
 استاندار در این جلسه از مشخص شدن سهم هر یک از دستگاههای اجرایی برای ایجاد شغل پایدار در استان خبر داد و افزود : این شغل ها در زمینه های تولیدی ،صنعت ،خدمات، کشاورزی و زیر بنایی ایجاد می شود.

هادی حق شناس با بیان اینکه نرخ بیکاری 11 درصدی برای استان گلستان با ظرفیتهای فراوان زیاد است گفت : موانع سر راه ایجاد شغل و تولید در استان شناسایی شده و تلاش می کنیم با همت همه مسئولان و همکاری مردم برای توسعه شکوفایی استان قدم برداریم.

در این جلسه سعید مازندرانی دبیر کارگروه اشتغال استان نیزگفت : پارسال با پرداخت حدود 321 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی و عشایر در قالب 4 هزار و 400 طرح برای 6 هزار و 604 نفر شغل جدید ایجاد شد.
تعداد بازدید : 7

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما،تاریخ انتشار:10مرداد1398،کدخبر:2490269،www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
خداروشکر یه بخشی از جامعه گلستان شرایطشون بهبود پیدا میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین