پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور در بوشهر آغاز شد.

شعارسال: محمد نجفی با اشاره به آغاز مسابقات فوتبال ساحلی گروه چهارم امیدهای کشور در بوشهر اظهار داشت: در این گروه چهار تیم دریانوردان پارس جنوبی، دریانوردان بوشهر وحدت ماهشهر و شهید جهان نژادیان آبادان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال ساحلی امید در چهار نقطه کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: بوشهر میزبان گروه چهارم است که مسابقات در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در فوتبال ساحلی است و نمایندگان شایسته استان اقتدار خود را در مسابقات مختلف به خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

نجفی ادامه داد: نگاه ویژه‌ای به رده‌های مختلف داریم و برگزاری چنین مسابقاتی در رده‌های امید می‌تواند زمینه‌ساز رشد بازیکنان فوتبال ساحلی و پشتوانه‌ای برای آینده فوتبال ساحلی استان و کشور باشد.

در روز نخست بازی پارس جنوبی با نتیجه ۱۰ بر صفر از تیم هم استانی خود دریانوردان بوشهر گذشت و تیم شهید جهان نژادیان آبادان نیز در یک رقابت نزدیک با نتیجه ۵ بر ۴ از سد وحدت ماهشهر گذشت.

با برگزاری رقابت های این گروه ۲ تیم برتر راهی دور دوم می شوند که در این مرحله هشت تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397 ، کد خبر: 4360597 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
س.ح75
فوتبال ساحلی علارقم علاقه مردم از لحاظ بودجه و حمایت وضعیت خوبی نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین