پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: بر اساس بررسی های مقدماتی پیرامون شیوه فروش خودروی مزدا ۳، هنوز تخلفی احراز نشده است اما این به منزله تائید نهایی فرآیند فروش نیست.

شعار سال: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای نوشت: بر اساس بررسی های مقدماتی پیرامون شیوه فروش خودروی مزدا 3، هنوز تخلفی احراز نشده است اما این به منزله تائید نهایی فرآیند فروش نیست. در صورت بررسی و احراز تخلف احتمالی، بدون هرگونه مسامحه برخورد قانونی لازم معمول خواهد شد.

«احمد فاردار» مدیرکل نظارت بر کالای فلزی و معدنی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دو روز پیش اعلام کرده بود بررسی های مقدماتی نشان می دهد بیش از 200 هزار نفر در ساعت و تاریخ یاد شده (9 صبح چهارشنبه، سوم مرداد) برای پیش خرید تعداد محدودی مزدا3 به سایت فروش مراجعه کردند.

مدیرعامل بهمن موتور هم با بیان اینکه مقصر حواشی فروش مزدا3، تولید کم و تقاضای زیاد بازار است،گفته بود: پیرو دستور وزیر صنعت اطلاعات فروش مزدا 3 را به مراجع مربوطه ارسال کرده ایم.

پیش از این «محمد شریعتمداری»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در توئیتی درباره تخلف های احتمالی در ثبت نام این خودرو نوشت: «چگونگی پیش فروش مزدا 3 گروه خودروی بهمن به دلیل حاشیه سود و قطع و وصل های مشکوک بحث برانگیز شده؛ بر این اساس به مرکز روابط عمومی وزارتخانه دستور دادم با همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بررسی روند پیش فروش، نسبت به شفافیت فهرست خریداران اقدام و اگر تخلفی رخ داده به سازمان تعزیرات معرفی کنند».

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9مرداد 97، کدمطلب: 1790541، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین