پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن چند منظوره ورزش و امید در منطقه ۱۱ مشهد افتتاح شد.

شعارسال: عصر امروز با حضور سفر وزیر ورزش و جوانان، شهردار مشهد، اعضای شورای شهر مشهد و شهردار تبریز سالن چند منظوره ورزشی امید و زندگی با اعتبارات شهرداری مشهد در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در منطقه 11 مشهد به‌صورت رسمی افتتاح شد.

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان گفت: روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران که برای بالا بردن سطح آگاهی مردم تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم.

مسعود سلطانی‌فر با بیان اینکه جریان اطلاع‌رسانی شفاف باید شروع شود که باعث توسعه کشور شود؛ افزود: امسال از نظر رویدادهای ورزشی سال پر رویدادی داریم، در چند ماه گذشته موفقیت تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی که در گروه مرگ نتیجه استثنایی گرفت، قابل تقدیر بود؛ عملکرد تیم ملی منجر به قدردانی مقام معظم رهبری از تیم ملی شد.

وی ادامه داد: هم در مقدماتی جام‌جهانی و هم در جام‌جهانی نتایج خوبی را کسب کردیم، همچنین در سایر رشته‌ها نیز موفق بودیم، روند موفقیت ورزش کشور ابه امید خدا استمرار پیدا می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در رویداد مهم بازی‌های آسیایی که بزرگ‌ترین کاروان ورزشی ایران بعد از انقلاب است با 380 ورزشکاران شرکت می‌کنیم و امیدوارم بدرخشیم و با نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

سلطانی‌فر اضافه کرد: همچنین جام ملت‌ها را در پیش داریم که نگاه ویژه‌ای نیز به موفقیت در این رقابت‌ها داریم.

وی بیان کرد: مجموعه امید و زندگی کار بزرگی است که در کشور کمتر طرحی شبیه شهرداری‌ها آن را انجام داده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 17 مرداد 1397 ، کدخبر: 13970517000954 ، www.razavi.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین