پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد میز خدمت در ادارات بیشتر حالت تشریفاتی دارد که باید با دولت الکترونیک خدمات را به صورت الکتریکی به متقاضیان ارائه بدهیم.
شعارسال:معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد میز خدمت در ادارات بیشتر حالت تشریفاتی دارد که باید با دولت الکترونیک خدمات را به صورت الکتریکی به متقاضیان ارائه بدهیم.

 حمید کلانتری بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال سرمایه‌گذاری استان همدان در نیز ضمن گرامی داشت هفته دولت گفت: جامعه امروز نیاز به اخلاق، منش، تواضع و اخلاص شهیدان باهنر و رجایی دارد.

وی با بیان اینکه امروز مردم انتظار دارند مسئولان گره از مشکلاتشان باز کنند، گفت: خرسندیم از اینکه استان همدان از نظر بهبود نرخ اشتغال و بهبود فضای کسب و کار جزء استان‌های مطرح کشور است.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کشور گرجستان ظرف 15 سال گذشته توانسته در ردیف نهم کشورهای جهان از لحاظ فضای کسب و کار قرار گیرد، ادامه داد: استان همدان باید سعی کند با وجود برگزاری دو رویداد گردشگری 2018 در زمینه بهبود محیط کسب و کار در کشور پیشتاز شود.

وی با تاکید بر اینکه با وجود مسئولان دلسوز در استان باید سیستم اداری طوری تعریف شود تا از تجربه کاری و تبحر مدیران استان بتوانیم بیشتر بهره ببریم، افزود: ایجاد میز خدمت در ادارات بیشتر حالت تشریفاتی دارد که باید با دولت الکترونیک خدمات را به صورت الکتریکی به متقاضیان ارائه بدهیم.

کلانتری راه کاهش فقر در روستاها و ایجاد افزایش درآمد را تاسیس تعاونی‌های بوم‌گردی دانست و گفت: برای توسعه عمران روستایی باید به ازای هر شهرستان یک تعاونی ایجاد شود و باید برای افزایش زمینه صادرات علاوه بر عراق کشورهای آسیای میانه، گرجستان و ارمنستان مورد توجه این استان قرار گیرد.

پرداخت یک‌هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از منابع تکلیفی

محمدناصر نیکبخت با بیان اینکه در شرایط کنونی با وجود ناملایمات، تحریم‌های استکبار و تاثیرات روانی تحریم‌ها دوشنبه این هفته همدان میزبان رویداد گردشگری کشورهای آسیایی است، افزود: پیشینه تاریخی و وجود مفاخر ارزشمند عامل تشکیل این رویداد در استان همدان است.

وی گفت: آبان ماه امسال نیز مجمع گردشگری با عضویت 180 کشور به میزبانی همدان برگزار می شود که این نشان از عظمت همدان است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه زیرساخت توسعه گردشگری با ایجاد راه آهن، فرودگاه و آزادراه و شروع به ساخت 13 هتل در همدان در حال شکل‌گیری است، گفت: تاکنون از چهار هتل بهره‌برداری شده و از سه هتل دیگر نیز همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به همدان به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: جای بسی تاسف است که تامین اجتماعی با موافقت ساخت هتل هما در همدان همزمان با سفر رئیس جمهور با وجود از بین بردن موانع همچون تغییر کاربری و آماده بودن زمین برای ساخت و ندادن عوارض هیچ کاری تاکنون انجام نداده است.

نیکبخت با بیان اینکه در حال حاضر اتاق تعاون استان فعال است اما باید در صادرات شاهد جهش‌های این اتاق باشیم، ادامه داد: خوشبختانه در 6 ماهه دوم سال گذشته و 20 روز ابتدای فروردین امسال 420 میلیارد تومان مبل و منبت در جشنواره ملایر و تویسرکان فروخته شد که نشان می‌دهد این استان درای ظرفیت بسیار زیادی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه واردات هفته ای 20 تن گوشت به استان همچنان به قوت خود باقی است، تصریح کرد: علاوه بر 3 هزار تن سویا 2 هزار تن سویای دیگر قرار است برای مصرف دامداران به استان وارد شود تا دامداران با مشکلی مواجه نشوند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در مجموع یک‌هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از منابع تکلیفی پرداخت شده است، یادآور شد: تاکنون یک‌هزار و 170 میلیارد تومان توسط بانک‌ها از منابع داخلی برای اشتغال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه درست است بانک کشاورزی برای ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی قابل اصلاح نیست و باید مدیریت این بانک تغییر کند، گفت: اما باید به این نکته توجه داشت که بانک‌های دیگر استان در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند برای مثال بانک ملی با پرداخت 172 میلیارد تومان تسهیلات و پست بانک با پرداخت 200 درصد سهمیه اشتغال را پرداخت کرده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار3شهریور97، کدخبر: 13970603001012، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
0
ا.ف75
همه چی تو ایران واقعا حالت تشریفاتی داره! باید یه روز تارف رو بذاریم کنار!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین