پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹
مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: راي کميته استيناف درباره سوپرجام عادلانه نيست و ما کار را محکم پيگيري مي کنيم

شعارسال: به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، اميرحسين فتحي سرپرست باشگاه استقلال نسبت به صدور راي کميته استيناف در رابطه با بازي سوپر کاپ واکنش نشان داد. گزيده‌اي از اظهارات سرپرست استقلال به شرح زير است:

پيگير اين موضوع هستم و نسبت به راى صادره اعتراض مى كنيم و بايد بگويم حق ما باخت نيست. باشگاه استقلال با توجه به پرونده و عدله موجود به پيگير پرونده است. به نظرم راى كميته استيناف درست نيست و ما ان‌شاءالله اعتراض خود را انجام مى دهيم تا جايى كه بتوانيم راى را به نفع استقلال كنيم.

اين راي عادلانه نيست و ما قبلا هم مستندات خود را تقديم مراجع قضايي فدراسيون فوتبال کرده بوديم. اين راي به هيچ عنوان عادلانه نيست. بابت اين حکم به دادگاه عالي ورزش (CAS) شکايت مي‌کنيم.

فدراسيون مي‌توانست در يک فضاي خيلي دوستانه و خوب و البته عادلانه بستري اين مسابقه را فراهم مي‌کرد. اگر امروز به اخبار دقت کرده باشيد خبر رسيد که ديدار سوپرجام کشور ايتاليا در ژانويه و در تعطيلات کريسمس در کشور عربستان برگزار مي‌شود. نمي‌دانم چه اصراري بود که يک هفته قبل از آغاز ليگ دو تيم ناآماده را به مصاف يکديگر بفرستند و در نهايت هم اينگونه حکم صادر کنند. آيا ما چيزي از ايتاليا بالاتر داريم که چنين تصميمي گرفتيم. جالب است در ابتدا مديرعامل باشگاه پرسپوليس به صراحت اعلام کرد که ما آماده اين مسابقات نيستيم ولي در ادامه اين حکم را گرفتند. باز هم تأکيد مي‌کنم من پيگير هستم و از حق و حقوق باشگاه کوتاه نخواهم آمد.

از همين فردا محکم کار را پيگيري خواهم کرد و اعتراض را آماده مي‌کنم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 15 شهریور 97، کدمطلب: 20180906105444450،www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ا.ف75
خب چرا نباید ما تو ایران مخصوصا در زمینه ورزشی رنگ قانون رو ببینیم! هیچ قانونی مبنی براین تصمیم وجود نداره واقعا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین