پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۵۴۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳
مدیرکل طرح و برنامه سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: ۵۳۶ مؤسسه و تشکل مردم‌نهاد در امر سوادآموزی در کشور مشارکت می‌کنند.

شعارسال: رسول جمشیدی بعدازظهر پنجشنبه در نشست کارشناسان اعضای گروه واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: ۹۵ درصد فعالیت‌های سوادآموزی کشور از طریق برون‌سپاری به این تشکل‌ها انجام می‌شود.

وی بیان داشت: برون‌سپاری فعالیت‌ها به شکل خرید خدمت، فعالیت‌های مشارکتی و مدیریت و نگهداری انجام می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه در حوزه سوادآموزی، فعالیت‌ها به‌صورت خرید خدمت انجام می‌شود، گفت: این فعالیت‌ها شامل دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم سواد است که بر اساس استعلام سامانه سوادآموزی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در هر شهرستان و منطقه بیش از یک مؤسسه فعالیت می‌کنند و این امر نیز با توجه به شناسایی و جذب سوادآموز صورت می‌گیرد.

جمشیدی تصریح کرد: فعالیت‌های سوادآموزی در این استان مطلوب است و همچنین روند پرداخت هزینه‌ها از سوی آموزش‌وپرورش، واریز بیمه و اعمال روند قانونی فعالیت برون‌سپاری نیز به شکل مطلوبی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه سوادآموزی در سال‌های اخیر روند رو به رشدی در کشور داشته است، گفت: روند پیشرفت بخش سوادآموزی کشور مطلوب است و برون‌سپاری فعالیت‌ها نیز راه را برای توسعه و پیشرفت در این بخش هموار کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 15 شهریور 1397 ، کد خبر: 4395998 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین