پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۰۲۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: استفاده از راهکارهای بومی و خلاقانه گامی مهمی در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان‌های استان ایلام به‌شمار می‌رود.

شعار سال: اسفندیار رستم‌زاددر جلسه شورای آموزش و پرورش استان ایلام گفت: استفاده از راهکارهای بومی، نوآورانه و خلاقانه به‌عنوان گامی مهم و ارزشمند در راستای ریشه‌کنی بیسوادی و توسعه سواد در شهرستان‌های استان به‌شمار می‌رود.

وی افزود: عملیاتی شدن طرح‌های محلی از ضرورت فعالیت‌های سوادآموزی و از اولویت‌های راهبردی برای تحقق باسوادی کامل جامعه هدف و محو بیسوادی به شمار می‌رودکه با تصویب و اجرایی شدن این طرح‌هازمان پوشش و آموزش کم‌سوادان و بی‌سوادان به حداقل خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلامادامه داد: یکی از دغدغه‌های رهبری و مطالبات معظم له از مسئولین نظام و مردم مسئولیت خطیر و حساس سازمان نهضت سوادآموزی در بحث ریشه‌کنی بی‌سوادی است که با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:نظر به مرزی بودن شهرستان‌های دهلران، ایلام و مهران و داشتن بیشترین تعداد بی‌سواد در دو شهرستان ایلام و دهلران و اجرایی کردن مصوبه شورای سیاست‌گذاری نوار مرزی در اولویت برنامه‌های شتاب بخشی و طرح‌های محلی قراردارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 6 خرداد 98، کد مطلب: 384286: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین