پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
یاسر ستوده کوهنورد گیلانی پرچم یاحسین(ع) برفراز قله کلیمانجارو، بلندترین قله قاره آفریقا به اهتزاز در آورد.این صعود که با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ایران انجام گرفت سومین صعود این کوهنورد پر افتخار گیلانی در راستای نصب پرچم یاحسین(ع) بر فراز بلندترین قله قاره ها است .

شعار سال: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد : یاسر ستوده کوهنورد گیلانی موفق شد همزمان با ایام محرم در حرکتی ورزشی و حماسی پرچم عاشورایی یاحسین( ع) را بر فراز قله ۵۸۹۵ متری کلیمانجارو ، بلندترین قله قاره آفریقا در کشور تانزانیا به اهتزاز در آورد.

این صعود که با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ایران انجام گرفت سومین صعود این کوهنورد پر افتخار گیلانی در راستای نصب پرچم یاحسین(ع) بر فراز بلندترین قله قاره ها است .

یاسر ستوده پیش از این توانسته بود در سال های ۹۵ و ۹۶ این برنامه را با موفقیت در قاره های اروپا و آسیا اجرا کند.

وی هدف خویش از اجرای این برنامه را تبلیغ فرهنگ عاشورایی و رساندن پیام امام حسین(ع) به گوش جهانیان عنوان کرد و گفت : پیام امام حسین(ع) آزادگی ، مبارزه با ظالم و تسلیم نشدن در برابر ظلم است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما تاریخ انتشار 31 شهریور97، کدمطلب: 2233742، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
ا.ف75
واقعا دمش گرم! این نشون میده که ندای یا حسین باید در سرتاسر جهان پیچیده بشه ایشالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین