پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
استاندار گلستان گفت: مطالبات کشاورزان گندم‌کار، کلزاکار و سیب‌زمینی کار با رقم 1750 میلیارد تومان به طور کامل تسویه شد.استاندار گلستان با بیان این‌که بانک‌ها حداکثر سه هفته فرصت دارند تا به پرونده‌های ارسالی از دبیرخانه کارگروه به‌صورت کتبی پاسخ دهند، افزود: بانک‌ها باید نسبت به عملکرد خود در پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده پاسخگو بوده و هر بانک به‌صورت مجزا و تفکیک شده، گزارشی از تعداد واحدهای تولیدی معرفی شده از سوی کارگروه، تعداد تسهیلات پرداخت شده و تعداد پرداخت نشده با ذکر دلیل ارائه کنند.

شعار سال: دکتر سید «مناف هاشمی» در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تأکید بر این‌ که صادرات گلستان با 62 درصد رشد به 138 میلیون دلار رسیده است، گفت: امسال منابع بانکی استان 6.5 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به این‌که امسال برای 90 طرح اشتغالزا 449 میلیارد تومان در کارگروه مصوب شده است، افزود: سال 96 منابع بانکی استان 40.5 درصد رشد داشته که میانگین کشوری 9.5 درصد بوده است.

استاندار گلستان، برنامه‌محوری دستگاه‌های اجرایی در سال 97 را ضروری دانست و گفت: برنامه‌ریزی‌ها با هدف رشد اقتصادی، رونق تولید و افزایش اشتغال مدنظر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

هاشمی با بیان این‌که باید خشکه‌کاری برنج را در استان فرهنگ‌سازی کنیم، یادآور شد: با طرح جدید کاشت برنج هم‌چنین پنبه و توتون قسمت زیادی از مشکلات کشاورزان استان برطرف خواهد شد.

وی با تأکید بر این‌که وحدت، همدلی و کمک به صنایع داخلی از طرف بانک‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان بخصوص بانک‌ها از کارگروه تسهیل حمایت کامل کرده و در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌ها تسهیل کنند.

استاندار گلستان با بیان این‌که بانک‌ها حداکثر سه هفته فرصت دارند تا به پرونده‌های ارسالی از دبیرخانه کارگروه به‌صورت کتبی پاسخ دهند، افزود: بانک‌ها باید نسبت به عملکرد خود در پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده پاسخگو بوده و هر بانک به‌صورت مجزا و تفکیک شده، گزارشی از تعداد واحدهای تولیدی معرفی شده از سوی کارگروه، تعداد تسهیلات پرداخت شده و تعداد پرداخت نشده با ذکر دلیل ارائه کنند.

هاشمی با اشاره به این‌که اختیارات بانک‌های استان جهت پرداخت تسهیلات رونق به دو برابر افزایش خواهد یافت، گفت: پیشنهاد این طرح جهت تصویب به کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید ارسال می‌شود.

وی، رتبه گلستان را در پرداخت تسهیلات رونق پنجم کشور دانست و تصریح کرد: گلستان جزو 10 استان برتر کشور در اختصاص اعتبارات در سال‌جاری است و البته باید بکوشیم جایگاه استان را بیش از پیش ارتقا بخشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 4 مهر 97، کدمطلب: 757480، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
خوب خداروشکر بالاخره این اتفاق افتاد م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین