پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اعلام کرد: درزگیری و چادرکشی ناوگان حمل گندم و جو به منظور جلوگیری از هدر رفت محصولات الزامی است.
شعارسال: ایوب میرشاهی گفت : درزگیری و چادرکشی ناوگان حمل گندم و جو به منظور  جلوگیری از هدررفت محصولات الزامی است و به رانندگان و کامیونداران استان تاکید می شود که در هنگام حمل این محصولات  به این مساله توجه جدی داشته باشند .
 
وی از کلیه رانندگان ناوگان باری خواست ، برای جلوگیری از ریزش محصولات کشاورزی ، هنگام حمل و نقل ضمن استفاده از ظرفیت مجاز ناوگان ، نسبت‌ به درزگیری کامل و چادرکشی کامیون‌ها و یا هر وسیله نقلیه‌ای که اقدام به حمل و جابه‌جایی محصول خود می‌کنند، اقدام نمایند .
 
میرشاهی از کشاورزان نیز خواست که برای حمل و جلوگیری از هدر رفت محصولات تولیدی و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ، از ناوگان تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل و مجاز به دریافت بارنامه استفاده کنند .
 
گفتنی است ، میانگین صدور بارنامه حمل محصولات کشاورزی استان در فصل برداشت بیش از ۱۶۰۰ بارنامه در روز است .
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پرتال حمل و نقل  ،تاریخ انتشار:   1 خرداد  1399،کدخبر: 121265 ،www.portalhamlonaghl.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین