پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۹۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
یک مقام وزارت دفاع آمریکا در گفتگو با سی‌ان‌ان اذعان کرد موشک‌هایی که سپاه پاسداران بامداد امروز به مقر تروریست‌ها در شرق فرات در سوریه شلیک کرد، در ۳ مایلی نیرو‌های آمریکایی فرود آمده‌اند.این مقام پنتاگون در ادامه مدعی شد تصاویر ماهواره ای آمریکا چند روز پیش، تحرکات موشک‌اندازهای متحرک و استقرار آن‌ها در مناطقی از ایران که امروز حمله موشکی سپاه از آنجا صورت گرفت، را نشان داده بودند.

شعار سال: یک مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اذعان کرد موشک‌هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز (دوشنبه) به مقر تروریست‌ها در شرق فرات در سوریه شلیک کرد، در 3 مایلی نیروهای آمریکایی فرود آمده‌اند.

سی‌ان‌ان به نقل از رسانه‌های ایران، شمار موشک های بالستیک شلیک شده به منطقه بوکمال در سوریه را 6 فروند اعلام کرد.

این مقام پنتاگون در ادامه مدعی شد تصاویر ماهواره ای آمریکا چند روز پیش، تحرکات موشک‌اندازهای متحرک و استقرار آن‌ها در مناطقی از ایران که امروز حمله موشکی سپاه از آنجا صورت گرفت، را نشان داده بودند.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز با صدور اطلاعیه‌ای، از شلیک چند فروند موشک بالستیک زمین به زمین به مواضع سرکردگان تروریست خبر داد که مسئول حمله تروریستی اهواز بودند. روابط عمومی سپاه همچنین اعلام کرد طبق اطلاعات دریافتی، شماری از تروریست‌ها در این حمله کشته و زخمی شده‌اند.

سرلشکر پاسدار «محمد باقری»، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، عصر امروز، با اشاره به عملیات سنگین موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در شرق فرات، تصریح کرده بود: منطقه‌ای که داعش در شرق فرات در آن استقرار دارد، تحت تسلط ارتش آمریکاست و این موشک‌ها به منطقه‌ای اصابت کرد که به منطقه تحت مسئولیت آمریکا نزدیک است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 9مهر 97، کدمطلب: 6685017، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
1
0
ا.ف75
پاسخ قاطع سپاه به امریکا ییها این بود که اگه بخوان ایران رو ناامن کنن پایگاه هاشون رو میزنیم و این پیام به خوبی از طرف مقابل دریافت شد
کار هوشمندانه ای بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
1
دشمنی ها تمومی نداره چون هیچکس قصد دوستی با مارو نداره.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
1
0
اقدار ایران با این کار به جهان نشون داده شد این باید درس عبرتی بتشه برای اسرائیل وامریکا وهمه دشمنان ایران م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
1
کاش بدون خشونت و درگیری بتونیم اقتدار کشور رو بالا ببریم
سوق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین