پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۶۱۳۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: با همکاری بنیاد علوی و صندوق رفاه دانشجویان تسهیلات ویژه تقسیط شهریه برای دانشجویان بی‌بضاعت این دانشگاه ارائه شده است.
شعارسال: حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درباره تسهیلات ویژه ارائه شده این دانشگاه برای پرداخت شهریه و تقسیط آن گفت: افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در تمامی مقاطع حداقل ۱۰ درصد برای سال تحصیلی جاری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تسهیلات ویژه برای کمک شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور در نظر گرفته‌ایم به طوری که با رایزنی با بانک انصار این تسهیلات با کارمزد ۱.۴ درصد در نظر گرفته شده تا دانشجویان بتوانند شهریه ثابت خود را پرداخت کنند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده بین دانشگاه پیام نور، بنیاد علوی و صندوق رفاه دانشجویان تسهیلات ویژه‌ای به منظور تقسیط شهریه برای دانشجویان بی‌بضاعت در نظر گرفته شده است.

علیزاده گفت: برای دانشجویانی که توانایی پرداخت شهریه ثابت را دارند ولی شهریه متغیر را نمی‌توانند پرداخت کنند تسهیلات ویژه‌تری در نظر گرفته‌ایم که این افراد از آغاز ترم تا زمان برگزاری امتحانات به هر میزانی که توان داشته باشند و در حقیقت با رقم اقساط متفاوت و بدون محدودیت خاصی شهریه خود را با توجه به شرایط مالی‌شان پرداخت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای تمام مقاطع اعم از کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پیام نور است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 17 مهر 1397 ، کدخبر: 13970716001182 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
ا.ف75
این همه دانشگاه پیام نور و .... برای چی
واقعا فقط دارن بیکار تولید میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
کاش دانشجوها این هزینه هارو برای کارهای بهتری میذاشتن و واقعا یه مهارتی یاد میگرفتن تا اینکه کلی هزینه کنن و تهش دانشجوی بیکار بشن.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
اگه دانشگاه های ازاد و پیام نور تموم شد،یه کوچولو هم به بچه های روزانه تسهیلات بدین

س ی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
خب به جاش کار دانشجویی ایجاد کنین
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین