پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۱۷۲۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
علت کاهش اردوهای دانش‌آموزی عدم رغبت دانش‌آموزان برای حضور در این اردوها نیست، بلکه آموزش‌وپرورش برای افزایش ایمنی دانش‌آموزان سخت‌گیری‌های بیشتری را برای این اردوها اعمال می‌کند و همین موضوع دلیل کاهش اردوهای دانش‌آموزی شده است.
شعار سال : مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش‌وپرورش گفت: کاهش اردوهای دانش‌آموزی به‌منظور افزایش امنیت دانش‌آموزان است.
علی رمضانی  گفت: علت کاهش اردوهای دانش‌آموزی عدم رغبت دانش‌آموزان برای حضور در این اردوها نیست، بلکه آموزش‌وپرورش برای افزایش ایمنی دانش‌آموزان سخت‌گیری‌های بیشتری را برای این اردوها اعمال می‌کند و همین موضوع دلیل کاهش اردوهای دانش‌آموزی شده است.
وی در ادامه افزود: وقتی قرار است اردویی انجام شود باید امنیت خودرو و سلامت راننده آن به‌طور کامل بررسی شود و سپس با استان مقصد هماهنگی و از وجود امکانات برای حضور دانش‌آموزان در مقصد اطلاع کسب شود و در صورتی‌ که هر کدام از این فاکتورها دچار مشکل باشد امکان برگزاری اردو وجود ندارد.
مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش‌وپرورش تأکید کرد: مطلوب آموزش‌وپرورش این است که هر ساله دانش‌آموز بیشتری در اردوها شرکت کنند، زیرا این اردوها در نشاط و روحیه دانش‌آموزان  تأثیر زیادی دارد. اما تنها راهی کردن دانش‌آموزان به اردو شرط نیست و باید سلامت و امنیت این اردوها پیش از اجرای آن سنجیده شود.3

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 11آذر 1397، کدخبر: 330444،ana.irَ
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
س.ح75
واقعا کمبود بودجه و برنامه باعث شده ه دانش اموزان از یکی از شاذ ترین برنامه ها محروم بشن
یادش بخیر زمان ما چه خوب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین