پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات و چالش‌های قشر جوان گفت: اشتغال و ازدواج پایدار جوانان باید به اولویت نخست مسئولین تبدیل شود.

شعارسال: الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن عرض تبریک روز جوان به بیان دغدغه ها و چالش های موجود در این حوزه پرداخت و اظهار داشت: مسائل و مشکلات امروز جوانان به گونه ای است که ضرورت توجه بیش از پیش دولتمردان، برنامه ریزان و سیاستگزاران به این بخش احساس می شود.

وی با تاکید براینکه برنامه‌ریزی جهت اشتفال و ازدواج پایدار جوانان باید به اولویت نخست مسئولین تبدیل شود، افزود: انشاءالله برنامه‌ها به گونه‌ای پیش رود که در روز جوان به جای صحبت از دغدغه و چالش این طیف از شادی ها و روند رو به بهبود وضعیت آنها صحبت شود.

رئیس ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران یکی از راهکارهای کاهش مشکلات حوزه جوان را حمایت بیشتر سمن‌ها و فراهم سازی شرایط جهت ورود و فعالیت بیشتر آنها عنوان کرد وگفت: با توجه به فعالیت‌های تخصصی این گروه‌های داوطلبانه مردم نهاد قطعا فراهم نمودن بیشتر زیرساخت‌های لازم برای سمن‌ها نتایج بهتری را در این حوزه موجب خواهد شد.

راستگو با بیان اینکه نقش موثر سامان‌های مردم نهاد در کارآفرینی و ازدواج آسان انکارنشدنی است افزود: دولت محترم نیز باید توجه بیشترخود را معطوف به این بخش نماید چراکه عدم توجه به این موضوع آسیب‌های بیشتری را سبب می شود.

وی در ادامه با اشاره 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز روابط عمومی و تبریک به فعالان این عرصه افزود: اگرچه لزوم توجه به آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن ضروری است اما متاسفانه گاه اطلاع‌رسانی‌ها به گونه‌ای است که بزرگنماهایی را در این حوزه می بینیم.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سیاه‌نمایی و بزرگنمایی به گونه‌‌ای است که همه آسیب‌های اجتماعی در ایران آوار شده حال آنکه این موضوع مختص ایران نیست و در تمام کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز دیده می شود.

راستگو با تاکید براینکه باید به دنبال شیوه و راهکار پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بود، افزود: سازمان‌های مردم نهاد با توجه به ماهیت مردمی خود بستر مناسبی برای رفع مشکلات جامعه هستند و بر این اساس بسترهای لازم جهت فعالیت این تشکل‌های مردمی را باید فراهم کرد.

وی در پایان ضمن تبریک به عسگری رئیس جدید رسانه ملی افزود: با توجه به نقش موثر و جایگاه اطلاع‌رسانی صدا و سیما لازم است کمی در شیوه‌های اطلاع‌رسانی پیشین تجدید نظر شود چرا که بزرگنمایی آسیب‌های اجتماعی در این رسانه پرمخاطب و کمرنگ نشان دادن اقدامات به انجام رسیده تنها امید را در مردم تضعیف خواهد کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 28 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 3661116 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین