پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳
گزارش دفترهماهنگی های سازمان ملل متحد حاکی است : بیش از 30هزار غزه ای به خروج از نوار غزه از طریق گذرگاه رفح نیاز دارند.

شعارسال: به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم این گزارش حاکی است از این تعداد 9 هزار و 500 نفر برای درمان نیاز به خروج از غزه دارند و دو هزار 700 نفر نیز دانشجو هستند که برای ادامه تحصیلشان باید به سفر بروند.

این گزارش می افزاید: مقامات مصری پس از 85 روز وقفه چهارشنبه هفته گذشته این گذرگاه را تنها برای دو روز گشودند که طی این مدت امکان سفر 739 نفر از نوار غزه فراهم شدو مابقی افرادی که تعدادشان ذکر شد،همچنان نیاز فوری به سفر دارند.

مقامات مصری گذرگاه رفح را جمعه شب بستند و بقیه متقاضیان سفر از خروج از حلقه محاصره غزه بازماندند.

گذرگاه زمینی رفح تنها پل ارتباطی نوار مرزی غزه به مصر است که مسوولان مصری با استدلال'ملاحظات امنیتی 'از سال 2013 آن را به حالتی شبه مسدود دراورده و تنها هراز چندگاهی بخاطر ملاحظات انسانی آن را یکی دو روز به روی فلسطینیان غزه می گشایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 2 خرداد 1395، کدمطلب: 82083717 (5346465) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین