پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
وزیر راه و شهرسازی گفت: توافق‌نامه همکاری راهبردی بین دو کشور ایران و سوریه نهایی شده تا با انجام این توافق نامه زمینه برای گسترش پایداری همکاری اقتصادی بین دو کشور فراهم شود.
شعارسال: محمد اسلامی امروز در همایش مشترک ایران و سوریه که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: تلاش‌ها و همکاری‌ که تاکنون صورت گرفته و موجبات برگشت صلح و آرامش را به کشور سوریه فراهم کرده و حضور فعالان اقتصادی در این کشور به بازگشت به زندگی و پایداری کمک می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نهایی شدن توافق نامه همکاری راهبردی بین دو کشور گفت: در جلسه کلیه سرپرست‌ها و الزامات و لوازم تسهیل و تسریع کننده در پیشبرد همکاری‌ها بیان شده و در سفر ماه آینده میلادی حتما از فعالان اقتصادی دعوت می‌شود تا در هیأت تجاری که در سوریه حضور خواهد داشت، حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسائل مبادلات پولی و بانکی و حمل و نقل جزو ضروریات است،‌گفت: ما باید از این فرصت سازندگی و گسترش فعالیت و به طور جدی استفاده کنیم و امیدواریم شرکت‌های ایرانی بتوانند در تمام سرفصل‌هایی که دولت سوریه و مردم سوریه مطرح کرده‌اند، با سرمایه‌گذاری‌ مشترک و قراردادهایی که منعقد خواهد شد در این کشور فعالیت اقتصادی داشته باشند و نشان دهیم که بخش خصوصی و دولت بیشتر از گذشته برای رسیدن به اهداف اقتصادی آماده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 9 دی 1397 ، کدخبر: 13971009000427 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
این همه هزینه کردیم تو سوریه ، حقمونه خیلی بیشتر از این ها درآمد داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین