پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴
'عبدالرحمان کنجو' تروریست بازداشت شده توسط ارتش سوریه به انتقال دارو و کالاهای مورد نیاز گروه های تروریستی از ترکیه به سوریه اعتراف کرد.

شعارسال: کنجو که از اعضای گروه تروریستی 'تیپ شهدای الحق' است در گفت و گو با تلویزیون سوریه اعتراف کرد که دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز تروریست های موجود در استان حلب را از ترکیه وارد می کرده است.

وی گفت: واردات این مواد به صورت رسمی و با اسناد و فاکتورهای گمرکی و زیر نظر گروه تروریستی احرار الشام از گذرگاه مرزی 'باب الهوی' به حلب منتقل می شود.

کنجو اضافه کرد: داروها و کالاها پس از ورود از ترکیه در انبار شرکت 'یمان' در منطقه قطنی تخلیه و سپس میان تروریست ها توزیع می شود.

به گفته منابع سوری، شرکت 'یمان' که مرکز اصلی آن در شهر استانبول ترکیه است، تجهیزات پزشکی مورد نیاز تروریست های داعش در شهر منبج و موصل را تامین می کند.

این تروریست همچنین به انتقال سلاح و مهمات مورد نیاز تروریست ها در شهرهای مختلف سوریه اعتراف کرد.

عبدالرحمان کنجو متولد سال 1992 در استان حمص است که در سال 2012 به گروه های تروریستی پیوسته است و بارها در حمله به شهرها و روستاهای سوری و کشتار و ربودن شهروندان مشارکت داشته است.

ارتش سوریه، این تروریست را هنگام انتقال 25 تن تجهیزات پزشکی مورد نیاز درمانگاه های صحرایی گروه تروریستی داعش از خاک ترکیه دستگیر کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 2خرداد1395، کدخبر: 82084065: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین