پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
پیکر مطهر ۳ شهید سقوط هواپیمای ٧٠٧ ارتش جمهوری اسلامی امروز در شهرستان‌های بهار و نهاوند تشییع می‌شود.مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان مصطفی محمودی و حمید رضا لطفیان از ساعت ۹:۳۰ در میدان شهدای شهر بهار آغاز و پس از انجام تشريفات نظامي ، پیکر پاک شهید محمودی در گلزار شهداي شهر بهار و پیکر پاک شهید لطفیان در گلزار شهداي صالح آباد به خاک سپرده مي شود .همچنين مراسم تشیيع پیکر ستوانیکم شهید سعید قاسمی ساعت ۹ از مقابل ستاد فرماندهی سپاه نهاوند تا میدان امام خمینی برگزار و پس از اقامه نماز به سمت گلزار شهدای نهاوند در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده می شود.

شعار سال: مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان مصطفی محمودی و حمید رضا لطفیان از ساعت ۹:۳۰ در میدان شهدای شهر بهار آغاز و پس از انجام تشريفات نظامي ، پیکر پاک شهید محمودی در گلزار شهداي شهر بهار و پیکر پاک شهید لطفیان در گلزار شهداي صالح آباد به خاک سپرده مي شود .

همچنين مراسم تشیيع پیکر ستوانیکم شهید سعید قاسمی ساعت ۹ از مقابل ستاد فرماندهی سپاه نهاوند تا میدان امام خمینی برگزار و پس از اقامه نماز به سمت گلزار شهدای نهاوند در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده می شود.

شهید قاسمی متولد سال 60 و اهل روستای لیلاس نهاوند است .

همچنین پيکر پاک شهید ذوالفقاری که اصالتا اهل شهرستان نهاوند و ساکن هشتگرد کرج است در هشتگرد و شهید محمد عبدلی که اصالتا ملایری و متولد اصفهان است در تهران تشییع خواهند شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری صدا و سیما تاریخ انتشار 27 دی 97، کدخبر: 2330173، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین