پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۳
توییتر، حساب کاربری خبرگزاری صدا و سیما را به دلیل پخش یک مستند به حالت تعلیق درآورد. مستند طراحی سوخته تهیه شده در خبرگزاری صدا و سیما که شب گذشته از بخش خبری بیست و سی شبکه ۲ سیما پخش شد به نقش برخی جریان‌های آلوده کارگری در جریان اعتراضات دی‌ماه ۹۶ تا برخی اتفاق‌ها در اعتراضات شوش پرداخته است.

شعارسال: توییتر، حساب کاربری خبرگزاری صدا و سیما را به دلیل پخش یک مستند به حالت تعلیق درآورد. مستند طراحی سوخته تهیه شده در خبرگزاری صدا و سیما که شب گذشته از بخش خبری بیست و سی شبکه ۲ سیما پخش شد به نقش برخی جریان‌های آلوده کارگری در جریان اعتراضات دی‌ماه ۹۶ تا برخی اتفاق‌ها در اعتراضات شوش پرداخته است.

گفته می‌شود اسماعیل بخشی، از لیدرهای اصلی تجمعات هفت‌تپه ارتباطاتی با برخی از عناصر تشکل‌های چپ با عقبه کمونیستی فعال در داخل و خارج از کشور داشته است. سرپل اصلی هدایت تجمعات هفت‌تپه در سوئد مستقر است. در ادامه تصویری از وضعیت فعلی حساب کاربری صدا و سیما در توییتر را مشاهده می‌کنید.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:30 دی 1397 ، کدخبر: 6803091،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین