پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در سال آینده طرح های منابع طبیعی در جاهایی که مردم مشارکت بیشتری داشته باشند اجرایی می شود.

شعار سال: به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مهندس خلیل آقایی روز شنبهدر بیست و هفتمین نشست ستاد هماهنگیاجرای طرح های آبخیزداری که با ارائه گزارش عملکرد مدیران ستادی و گزارش دبیر خانه ستاد پیگیری می شد خاطر نشان کرد: باید خودمان را در برابر وظایفی که داریم متعهد بدانیم و در اجرای برنامه های منابع طبیعی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی عملکرد روابط عمومی در حوزه اطلاع رسانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در حوزه فیلم و مستند باید تلاش دوچندان صورت گیرد تا افکار عمومی از اقدامات انجام شده منابع طبیعی مطلع شود.

آقایی مشارکت و حضور مردم در منابع طبیعی را اصل دانست و گفت: مارسالتمان این است وظایفی که در اختیارمان نهاده شده انجام دهیم و این مردم هستند که باید دربارهاقدامات ما نظر داده، قضاوت کنند و بعضاً انتقاد نمایند.

مسئول اول منابع طبیعی کشور در ادامهاین نشست یادی از رضا ارغوان جنگلبان شهید خراسان شمالی کرد و گفت: رضا ارغوان جوان 26 سالهکه امروز سالگردش است، تمام زندگی خود را فدای حفاظت از منابع طبیعی کرد و شهدای منابع طبیعی با جانفشانی خود مسئولیت ما را در امر حفاظت دوچندان می سازند.

ریس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه گفت: شهید ارغوان تنها قربانی صیانت از رویشگاه‌های جنگلی ایران نبوده و تاکنون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی 15 شهید و بیش 500 مجروح و جانباز تقدیم کرده است.

شایان ذکر است، نشست ستاد هماهنگی اجرای طرح های آبخیزداری به صورت هفتگی و مستمر برگزار می‌شود و در هر هفته از میزان پیشرفت طرح های مختلف منابع طبیعی که در قالب طرح مدیریت جامع آبخیز انجام می شود گزارش ارائه می گردد.




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی پیام طبیعت، تاریخ 29 دی 97، کد مطلب: 56056: www.frw.org.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
یعنی این مشارکت مردمی هم نبود مسئولین می خواستند چیکار کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین