پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۹۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

شعارسال: علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی این تذکرات را به شرح زیر قرائت کرد.

عبدالحمید خدری به وزیر کشور علی‌رغم پیگیری‌های مکرر مبنی بر حل مساله تردد مردم صبور جزیره خاش و عدم صدور اسناد مالکیت نسبت به این مهم اقدام عاجل را خواستار هستیم.

عباسعلی پوربافرانی به وزیر کشاورزی: علت افزایش بی‌رویه قیمت سویا و عدم نظارت.

علی گلمرادی به وزیر کشور: ضرورت توجه و بررسی حوادث اخیر مخصوصا تیراندازی و اخلال در نظم عمومی و برهم زدن آرامش مردم توسط افراد ناشناس در سطح شهرهای بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) و ایجاد رعب و وحشت در منطقه.

احمد صفری به وزیر نفت: علت عدم اجرای مصوبه هیات دولت برای اختصاص سهمیه صادرات سوخت برای مرزنشینان استان کرمانشاه چیست؟

علی اسماعیلی به وزیر نیرو: عدم پیگیری پروژه آبرسانی به شهر سرخ‌رود و ۱۷ روستای محمودآباد و توقف سد سرخ‌رود با وجود پیمانکار.

علی ابراهیمی به وزیر کشاورزی: اقدام عاجل در خصوص تامین کود شیمیایی و اصلاح روش توزیع آن .

حسن نوروزی به رییس جمهور: خواهشمند هستیم درباره واگذاری کیش به دولت چین تجدیدنظر کنید.

سید حمایت میرزاده به وزیر نیرو: علت بی‌توجهی و عدم تعیین و تکلیف صدور حکم مدیران حوزه‌های مربوطه در استان اردبیل چیست؟

حسن نوروزی به رییس جمهور: حل مشکل کشور گرانی، کاهش ارزش ریال، تولید داخلی چه کرده‌اید. به وزیر اقتصاد: چرا روزانه و سالانه و یا ماهانه گزارشی از وضعیت و نرخ‌گذاری سامانه نیما به مجلس شورای اسلامی و جامعه نمی‌دهید؟ به وزیر دادگستری: چرا در خصوص کانون وکلای دادگستری در سال ۱۳۹۷ تعداد وکلای آن را وارد به جرگه وکلا ندانستید؟ به وزیر آموزش عالی: چرا پیگیر ممانعت دانشگاه‌های شهید بهشتی و صنعتی شریف نمی‌شوید؟

خجسته به وزیر راه و شهرسازی: اجازه ندهید فرودگاه همدان که با دهها میلیارد تومان تکمیل شده امروز با سوء‌مدیریت و عدم پیگیری برخی پروازها از جمله مشهد تعطیل شود و مردم در نزدیکی عید بلاتکلیف شوند.

شکور پورحسین به وزیر راه و شهرسازی: برقراری سریع پرواز تهران - پارک‌آباد.

علی جلیلی به وزیر کشور: عدم رعایت ضوابط انتصاب شهردار توسط وزارتخانه.

حاجی‌دلیگانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ثبت‌نام خودرو با قیمت پنج درصد زیر قیمت بازار که دلالان تعیین می‌کنند نشان از ضعف و ناتوانی وزارت متبوع در مدیریت بازار و پیروی از دلالان خودرو است. معلوم نیست آن وزارتخانه باید بازار را مدیریت کند یا بازار و دلالان وزارتخانه را مدیریت کنند.

علی وقفچی به وزیر اقتصاد: تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش و کارکنان وزارت بهداشت و درمان.

نصرالله پژمانفر به وزیر اقتصاد: چرا پس از کنترل قیمت شمش آلومینیوم در بازار بورس مجددا قیمت این محصول رو به افزایش است و عرضه آن به دلیل نامشخص در حال کاهش است؟

علی ابراهیمی به وزیر جهاد کشاورزی: اقدام عاجل در خصوص تامین کود شیمیایی و اصلاح روش توزیع آن چرا معیار تحویل سهمیه کود میزان گندم تحویلی معیار قرار گرفته که نقش واسطه‌های خرید گندم را در خرید کود تقویت می‌کند مگر سایر محصولات کشاورزی نیاز به کود ندارد.

وحدتی به رییس جمهور: دستور اکید و انقلابی و تدبیر لازم برای قطع و جلوگیری افزایش قیمت بازار ارز، کالا و خودرو. به وزیر راه و شهرسازی: علت عدم تعیین و تکلیف پروژه بوستان آباد و تبریز.

سیده حمیده زرآبادی به وزیر راه و شهرسازی: صدور دستور برای تسریع در واگذاری واحدهای مسکن مهر.

بیت‌الله عبداللهی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا قیمت خودرو توسط دستگاه‌های بازرسی کنترل نمی‌شود.

علی محمد شاعری به وزیر کشاورزی: به چه علت کود شیمیایی به صورت فله‌ای عرضه می‌کنید؟ این امر باعث کمبود کود در بازار شده است.

محمد حسین فرهنگی به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت جلوگیری از ترویج آموزه‌های ۲۰۳۰ در آموزشگاه‌ها و دبیرستان‌ها.

نادر قاضی پور به وزیر صنعت و وزیر کشاورزی: افزایش سهم آرد نانوایی‌های شهر ارومیه که چند روزی است سهمیه آنها نصف شده است.

علیم یارمحمدی به وزیر بهداشت: دریافت مبالغ خارج از عرف با توجیه قانونی توسط هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قبل از طرح سوال و بررسی توسط دستگاه نظارتی کنترل شود.

هاجر چنارانی به وزیر راه: ۴۰ سال است از انقلاب اسلامی می‌گذرد و روستاهای که طرح هادی در آنها اجرا شده بیش از ۱۰ سال می‌گذرد و امروز در حوزه انتخابی این جانب بالای ۵۰ روستا در نوبت بازنگری این طرح هستند. در چه زمانی قرار است دولت به این موضوع ورود کند؟ به رئیس جمهور: دستور پرداخت عیدی به کارکنان شورای های حل اختلاف کشور همانند سایر کارکنان دولت.

علیم یارمحمدی به وزیر بهداشت: تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان.

حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر اطلاعات: گرچه زحمات نیروهای وزارت خانه شما در تأمین امنیت کشور قابل تقدیر است ولی وقوع حادثه تروریستی اخیر که منجر به شهادت ۲۷ نفر از پاسداران شده ضرورت تدابیر و فعالیت بیشتری را اقتضا می‌کند.

محمد رضا ملکشاهی راد به وزیر کشاورزی: تصمیمات نادرست رئیس سازمان دامپزشکی به خصوص در استان لرستان.

ناهید تاج الدین به وزیر کار: نواقص توضیح بسته حمایتی جبرانی و معیشتی.

داوود محمدی به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تعیین تکلیف فوری معلمین خرید خدماتی به تضمین امنیت شغلی آنها.

علی محمد شاعری به وزیر جهاد کشاورزی: چرا سهمیه آرد را کاهش دادید؟ این تصمیم موجب نارضایتی مردم و نانواهای شریف آزادپز می‌شود.

سید قاسم جاسمی به رئیس جمهور: علت عدم نظارت بر نحوه قیمت گذاری خودرو توسط وزارت صنعت وافزایش لجام گسیخته قمیت خودرو شد.

شیویاری به وزیر اطلاعات: تأمین امنیت مرزهای شرقی کشور

حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر کار: چرا دستور شما در تاریخ ۱۰/۱۰/ ۹۷ در خصوص پرداخت حقوق پیمانکاران کارگران پروژه کنار گذر شرق اصفهان و تأمین نقدینگی به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه عملی نشده است؟

جبار کوچکی نژاد به وزیر کشور: با توجه به این چندین ماه مدیریت شهر رشت دچار مشکل است چرا وزیر کشور دراین باره ورود نمی‌کند؟

شهاب نادری به رئیس جمهور: بررسی وضعیت زلزله زدگان استان کرمانشاه و منطقه اورامانات.

نادر قاضی پور به وزیر اقتصاد: توجه به عملکرد مأموران مالیاتی با معدیان و جلوگیری از اجحاف مطابق با قوانین جاری. به وزیر کشاورزی: جلوگیری از افزایش قیمت گوشت، مرغ گوسفند و اقلام غذایی و برنامه برای کاهش قیمت مرغ و گوشت.

ذبیح نیک فر به وزیر صنعت: وضعیت نامطلوب کمی و کیفی آرد.

علیم یارمحمدی به وزیر امور خارجه و وزیر اطلاعات و وزیر کشور: علت کم توجهی و انگشت شمار اقدامات خصمانه در برقراری امنیت حوزه شرقی کشور چیست؟ به رئیس جمهور: افزایش بی رویه قیمت خودرو در چند روز اخیر مردم کشور را آشفته کرد چه تدبیری برای این اوضاع دارید؟

حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر علوم: انتخاب افراد مسئله دار و فاقد پایه علمی مناسب در هئیت علمی دانشگاه‌ها با چه هدفی صورت می‌گیرد.

محمدرضا امیرحسن‌خانی به وزیر کار: بررسی بر عملکرد شرکت‌های تحت پوشش و زیرمجموعه وزارت رفاه با توجه به گزارشات مکرر

شهاب نادری به وزیر کار: ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی در حوزه انتخابیه

حسن‌خانی به وزیر کشور: تسریع در ایجاد بخش مستقل در شهرستان فردوس

علی بختیار به وزیر نیرو: لزوم آب بندی سد حوزه انتخابیه. چرا اقدامات جدی برای جلوگیری از فرار آب سد صورت نمی‌ گیرد؟

هاجر چنارانی به وزیر اقتصاد: با توجه به نزدیکی شب عید تهمیداتی انجام دهید که در سطح جامعه تورم ایجاد نشود و موجب بی ثباتی بازار نشود.

جبار کوچکی نژاد به وزیر کشاورزی: چرا کود مورد نیاز کشاوزران در انبارها ذخیره نمی‌شود.

علیم یارمحمدی به وزیر بهداشت: در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توزیع ناعادلانه منابع وجود دارد

جبار کوچکی نژاد به وزیر نیرو: چرا اکثر روستاهای شهرستان رشت آب شرب ندارند؟ به ریس جمهور: چرا قیمت کالای اساسی مردم کنترل نمی‌شود؟

سید حسین نقوی حسینی به وزیر صنعت: تأمین آرد مورد نیاز نانوایی‌های شهرستان حوزه انتخابیه

بروجردی به وزیر نیرو: عدم رسیدگی به گزارش تخلفات شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان پس از گذشت شش ماه از ارائه گزارش.

عباس پاپی زاده به وزیر کشور: چرا روند تعیین و تکلیف مرز بین شهرستان دزفول و شهرستانهای هم جوار طولانی شده در این خصوص اقدام اساسی صورت گیرد؟

حسن نوروزی به وزیر کشور: چرا نیروی انتظامی شهرستان بهارستان تقویت نمی‌شود؟

جلال محمود زاده به وزیر کشاوزری: به چه دلیل در صدور مجوز سیلوهای ذخیره گندم قوانین و مقرارات رعایت نمی‌شود؟

شهاب نادری به وزیر راه: ریزش جاده‌های اورامانات و خاکی بودن پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب.

اسدالله عباسی به وزیر کشاورزی: پیگیری و تصویب قیمت برگ سبز چای درجه یک و دو در شورای اقتصاد با توجه به تورم و هزینه‌های تولید به ترتیب ۴۰ هزار ریال و ۳۰ هزار ریال. به وزیر راه: دستور رسیدگی فوری به علت تعطیلی پل کنار گذر کلاچای و رفع مشکل.

هاجر چنارانی به وزیر صنعت: شرکت اگزوز خودروی خراسان که از زیرمجموعه قطعات خودروهای ایرانی می‌باشد براساس مصوبه هئیت مدیره در سالهای قبل درخواست انتقال شرکت کاتالیز به نیشابور را داریم. به وزیر کار: بنگاه‌های بزرگ تأمین اجتماعی و شضتا هنوز مدیر عاملشان تثبیت نشده است با توجه به این که مستمری گیران و قشر آسیب پذیر جامعه زیرمجموعه اینها می‌باشد تصمیم قطعی بگیرند.

حسن نوروزی به وزیر کار: ضرورت شبانه روزی شدن کلینیک شهرستان بهارستان.

محمد صادقی به وزیر کار: با توجه به تردید و ابهاماتی که در سرنوشت سرنشینان کشتی سانچی وجود دارد چرا به اعتراضات خانواده‌های آنها پاسخ شفاف و روشنی ارائه نمی‌شود.

حسن نوروزی به وزیر دادگستری: چرا به دادسرا و دادگستری شهرستان بهارستان بی مهری و کم توجهی می‌شود؟

احمد سالک به وزیر اطلاعات و وزیر امور خارجه: هر چه سریع‌تر تدبیر و مدیریت اقدام مؤثر علیه عوامل جریان تروریستی جاده خاش زاهدان که منجر به شهادت ۲۷ پاسدار شد باید با عربستان و امارات برخورد قوی صورت گیرد.

بهروز بنیادی به وزیر کشاورزی: با توجه به افزایش بی سابقه قیمت خوراک دام متأسفانه قادر به استفاده از شیر و گوشت قرمز و گوشت سفید نمی‌باشند به مردم توضیح دهید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:1اسفند1397 ، کدخبر: 97120100300: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین