پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۰۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
حجت‌الاسلام منتظری با بیان اینکه قوه قضائیه در رابطه با تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت است، گفت: قوه قضائیه برای اینکه هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود ورود کرده است.حجت‌الاسلام منتظری با تاکید بر اینکه قوه قضائیه برای اینکه هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود ورود کرده است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: با دستور رئیس قوه قضائیه با محوریت استانداران در استان‌ها هر جا گره‌ای در کار است دستگاه قضائی آمادگی دارد کمک کند و از دولت و مردم حمایت کند.

شعار سالحجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در بیست و ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: باید آسیب‌ها را بشناسیم و راه درمان آن‌ها را پیدا کنیم و آسیبی که امروز در جامعه وجود دارد مسائل اقتصادی است که منشأ بخشی از آن‌ها تحریم‌های ظالمانه دشمن است که علیه مردم و کشورمان به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه بخشی از آسیب‌ها به تصمیم‌گیری‌های داخلی مربوط می‌شود و باید شناسایی و رفع شود و مسئولان اجرایی باید این کار را انجام دهند، افزود: در این جلساتی که تشکیل می‌شود باید نقاط ضعف و ایرادات شناسایی شود و در حدی که در توان داریم قدم برداریم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه رفع مسائل و مشکلات اقتصادی دغدغه مقام معظم رهبری است گفت: دولت، دستگاه قضائی و سایر دستگاه‌های مربوطه باید تلاش کنند تا این مشکلات رفع شود، در برخی از کالا‌ها شاهد مشکلاتی هستیم که باید در رفع مشکلات آن‌ها تلاش و همکاری شود.

حجت‌الاسلام منتظری با تاکید بر اینکه قوه قضائیه برای اینکه هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود ورود کرده است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: با دستور رئیس قوه قضائیه با محوریت استانداران در استان‌ها هر جا گره‌ای در کار است دستگاه قضائی آمادگی دارد کمک کند و از دولت و مردم حمایت کند.

وی در پایان بیان کرد: در رابطه با مسئله تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت هستیم و از توان خودمان برای رفع مشکلات استفاده می‌کنیم و در این شرایط مردم باید کمترین مشکل را داشته باشند. هر مشکلی هم که وجود دارد صادقانه و به صراحت به مردم بگوییم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار7اسفند 97، کد خبر: 6847154، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین