پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۵۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بسیاری از سوابق مانند پرونده‌های ثبت اراضی و املاک در سه سال اخیر با بیش از ۵۰۰ میلیون برگ عکسبرداری و در بانک‌های اطلاعاتی این سازمان ذخیره سازی شده است.

شعارسال:رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بسیاری از سوابق مانند پرونده‌های ثبت اراضی و املاک در سه سال اخیر با بیش از ۵۰۰ میلیون برگ عکسبرداری و در بانک‌های اطلاعاتی این سازمان ذخیره سازی شده است.

«احمد تویسرکانی» اظهار داشت: تاکنون میلیون‌ها اطلاعات مالکیتی در بانک‌های جامع املاک وارد شده و یک شفافیت خوبی به منصه ظهور رسیده است.
وی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان یک دستگاه حاکمیتی وابسته به قوه قضاییه یاد کرد که همه مردم با آن سر و کار دارند و به قشرهای مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.
وی افزود: پیچیدگی‌های کار اداری و ده‌ها میلیون مراجعه سالانه مردم برای دریافت خدمات، شیوه‌های خدمت‌رسانی به شکل سنتی و کاغذی این سازمان را گرفتار آسیب‌های فراوان کرده بود به گونه‌ای که گاه مردم برای دریافت یک خدمت، باید چندین بار مراجعه می‌کردند به همین خاطر اکنون با ایجاد راهبرد‌هایی از جمله ایجاد سیستم‌های الکترونیک و ارائه خدمات حداکثری در محیط مجازی، کیفیت خدمت‌رسانی به مردم تسریع و تسهیل شده و مراجعات حضوری کاهش پیدا کرده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: لازمه اجرای این راهبرد این بود که صد‌ها میلیون اطلاعاتی که در طول سالیان گذشته در دفاتر و پرونده‌های انباشته شده بود، در بانک‌های اطلاعاتی وارد شود و قابلیت جستجوی الکترونیکی پیدا کند.
معاون قوه قضاییه اضافه کرد: تمامی دفترخانه‌ها به شکل الکترونیک عمل می‌کنند و ما در یک نقطه و در لحظه به اطلاعات دفترخانه‌های سراسر کشور دسترسی داریم و می‌توانیم یک سند در دورترین نقطه کشور را که در حال صدور است، استخراج کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار5فروردین 98 ، کدخبر: 343477،www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین