پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
پنجاه و دومین نشست کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی با حضور رئیس اتاق تعاون ایران برگزار شد.

شعارسال: پنجاه و دومین نشست کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران با هدف بررسی برنامه های سال ۹۸ با حضور رئیس اتاق تعاون ایران برگزار شد.

در این نشست، اعضای این کمیسیون طی گزارشی آسیب های سیل در استان های متبوع را تشریح کردند و بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، توضیحات مبسوطی از اقدامات اتاق تعاون ایران در خصوص سیل ارائه کرد و گفت: ابعاد سیل فراتر از تصور است و خسارات جدی به بخش های کشاورزی وارد شده است. وی از بین رفتن اشتغال در جریان سیل اخیر، را مورد بحث قرار داد و گفت: مشاغل از دست رفته تعاونی ها در مناطق سیل زده با وزیر کشور مطرح شده است و وی برای بهره برداری از تنخواه استانداری برای تامین مشاغل تعاونی ها با توجه به ارائه آمار و اطلاعات دقیق این بخش قول مساعد داده است.

رئیس اتاق تعاون ایران در بخش دیگری از این نشست، ارائه آمار و اطلاعات از آسیب های بخش های مختلف کشاورزی را از اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون به عنوان متولیان بخش کشاورزی تعاون خواستار شد.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی محور اصلی توسعه کشور و بخش تعاون می دانم، خاطرنشان کرد: امروز عهد می بندیم که توسعه و ارتقا بخش کشاورزی در تعاون را در سال جدید هدف قرار گیرد چراکه راه سعادت و پیشرفت کشور توسعه بخش کشاورزی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، تاریخ انتشار: 26فروردین1398 ، کدخبر: 24387: www.iccnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین