پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
مجلس سنای آمریکا به لوایح پیشنهادی برای وضع قوانین سختگیرانه تر در حوزه کنترل اسلحه از جمله محدودیت فروش سلاح به افرادی که در فهرست دیده بان تروریسم قرار دارند، رأی منفی داد.

شعارسال: مجلس سنای آمریکا به طرحهای پیشنهادی برای وضع قوانین سختگیرانه تر در حوزه کنترل اسلحه از جمله محدودیت فروش سلاح به افرادی که در فهرست دیده بان تروریسم قرار دارند، رأی منفی داد.

شایان ذکر است به دنبال حمله تروریستی هفته گذشته به یک کلوپ شبانه همجنسگرایان در ایالت فلوریدای آمریکا که به مرگ ۴۹ نفر انجامید، چهار لایحه پیشنهادی به مجلس سنای آمریکا ارائه شد.

اما در جریان رأی گیری،‌ سناتورها از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در متابعت از خطوط فکری حزب خود به لوایح پیشنهادی یکدیگر رأی منفی دادند. در جریان این رأی گیری مشخص شد که سناتورهای آمریکا بر سر نحوه پیشگیری از بروز حوادثی مشابه در آینده با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

از یکسو، سناتور «جان کورنین» جمهوریخواه مبارزه با افراط گرایی را بر وضع قوانین سختگیرانه در حوزه کنترل سلاح مقدم دانست و اذعان کرد که همتایان دموکرات وی می خواهند «بجای مبارزه با خودِ بیماری، تنها به رفع نشانه های آن بپردازند».

اما در مقابل، سناتور «باربارا میکولسکی» دموکرات تحت نظر گرفتن و ممنوعیت فروش اسلحه به افرادیکه نامشان در فهرست مظنونان به حمله تروریستی است، را بسیار ثمربخش تر از اجرای تدابیر حفاظتی شدید در مکانهای عمومی همچون فرودگاهها دانست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 1 تیر 1395، کدمطلب: 3692249 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین