پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۸۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
برخی اخبار از سهمیه‌بندی بنزین از روز آینده حکایت دارد، خبری که توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تکذیب و اعلام شد ۱۲ اردیبهشت‌ماه تاریخ اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین نیست.
شعارسال: در حالی که برخی منابع خبری از آغاز سهمیه بندی بنزین از روز آینده خبر می‌دهند سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد مردم به شایعات و فضاسازی‌ها مخصوصاً در فضای مجازی توجه نکنند.

به گفته زیبا اسماعیلی اخبار منتشر شده درباره نرخ بنزین و جزئیات سهمیه‌بندی صحت ندارد و صرفاً گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از مردم تقاضا کرد اخبار مربوط به آینده بنزین را از طریق اخبار این شرکت دنبال کنند.

به گزارش ایسنا، اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعلام زمان سهمیه‌بندی بنزین و قیمت‌های جدید بنزین از چند روز اخیر سبب شده که صف‌های طولانی خودرو در مقابل بسیاری از جایگاه‌های سوخت ایجاد شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 98021106019 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
وقتی شایعه اش رو راه انداختن بزودی به واقعیت تبدیلش میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین