پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
محمد مهاجری گفت : رفتارهای آقای رئیسی در هفته های اخیر نشان می دهد، او بدنبال محبوب شدن قوه قضاییه است. آقای آملی لاریجانی دوست داشت قوه قضاییه،مقتدر دیده شود.
شعار سال :محمد مهاجری گفت :رفتارهای آقای رئیسی در هفته های اخیر نشان می دهد، او بدنبال محبوب شدن قوه قضاییه است. آقای آملی لاریجانی دوست داشت قوه قضاییه،مقتدر دیده شود.
به عبارت بهتر،آقای رئیسی بدنبال ان است که حتی اقتدار قوه قضاییه از دالان محبوبیت عبور کند و به مقصود برسد. دست برقضا ، قوه قضاییه در چنین حالتی کامرواتر خواهد بود.
آقای رئیسی، تا کنون بر مدار مدارا و نرمش بوده و سخنانش،اقداماتش و برخی انتصاباتش ، نشان از آن دارد که می خواهد ذهنیتها در باره  قوه قضاییه متفاوت شود.
به گمانم ایشان باور دارد با ایجاد محبوبیت برای دستگاه قضا، می شود  اقتدار هم آفرید، اما تجربه نشان داده که عکسش صادق نیست.

این روش آقای رئیسی البته مخالفان و بلکه دشمنانی دارد.یعنی  کسانی دوست دارند دستگاه قضایی را جلو بیاندازند و آن را وسیله کسب منافع سیاسی شان کنند. آنان می خواهند قوه قضاییه مظهر خشم و خشونت و بگیروببند و ... شود. تن دادن قوه قضاییه به چنین خواسته ای،یعنی از دست دادن پشتوانه بزرگی بنام "محبوبیت نزد افکار عمومی" . نتیجه اش هم کاملا روشن است:" نپذیرفتن عدالت دستگاه قضایی"

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین،تاریخ انتشار:12 اردیبهشت1398،کدخبر:1254163،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین