پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت با بیان اینکه از روز اول ماه مبارک رمضان شکر تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران توزیع می‌شود، گفت: تاکنون 150 تن شکر تنظیم بازاری تحویل میادین میوه و تره‌بار تهران شده است.

شعار سال : محمدرضا کلامی توزیع شکر تنظیم بازاری در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: برای توزیع شکر تنظیم بازاری هر استان متناسب با شبکه ارجح در توزیع کالا یکی از سه مورد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین و صنوف را برای توزیع انتخاب می‌کند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت بیان داشت: البته ممکن است، برخی استان‌ها برای توزیع از هر سه مورد برای توزیع استفاده کنند.

کلامی بیان داشت: در استان تهران بر اساس اعلام سازمان صنعت در حال حاضر میادین میوه و تره‌بار به عنوان شبکه توزیع شکر انتخاب شده است.

وی با اشاره به آغاز شروع شکر تنظیم بازاری از روز اول ماه مبارک رمضان در میادین میوه و تره‌بار تهران بیان داشت: در حال حاضر 150 تن شکر سفید تحویل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران شده است و از روز اول ماه مبارک رمضان این شکر در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.

کلامی بیان داشت: علاوه بر 150 تن شکر تخصیصی به میادین میوه و تره‌بار شهر تهران، طی روزهای آینده بقیه حوالجات هم تامین کالا می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت گفت: بنابراین براساس آن مقداری که شرکت بازرگانی دولتی شکر در اختیار شبکه توزیع قرار خواهد داد، تامین نیاز بازار مرتفع می‌شود و ضمن اینکه شرکت بازرگانی دولتی مکلف شده بدون وقفه و با فوریت نیاز مردم و بازار را به مرور در ماه مبارک رمضان تامین کند.

به گزارش فارس، پیش از این عباس قبادی رئیس ستاد تنظیم بازار از توزیع 20 هزار تن شکر تنظیم به قیمت هر کیلو 3 هزار و 400 تومان برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبرداده بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 17 اردیبهشت 98، کد خبر: 13980216000910، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
مردم با دهان روزه باید تو صف شکر هم بایستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین