پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
مدير كل استاندارد تهران با بیان اینکه ایران‌کُد ربطی به سازمان ملی استاندارد ندارد گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک به ۱۰۰۰۱۵۱۷ از مشخصات آن اطلاع یابند.
شعار سال: مدير كل استاندارد تهران با بیان اینکه ایران‌کُد ربطی به سازمان ملی استاندارد ندارد گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال پیامک به ۱۰۰۰۱۵۱۷ از مشخصات آن اطلاع یابند.

مسلم بيات ، درباره استاندارد بودن محصول گفت: در زیر آرم استاندارد بارکدی وجود دارد که یک شماره ۱۰ رقمی زیر آن نوشته شده است و شهروندان برای صحت محصولاتشان می‌توانند این شماره را به ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند تا تمام اطلاعات آن محصول برایشان ارسال شود.

وی افزود: بحث بارکد بر روی محصولات ربطی به سازمان ملی استاندارد ندارد و بر اساس یک شماره شناسایی برای محصول است که متولی آن ایران‌کُد است.

مدير كل استاندارد تهران بیان کرد: تولیدکنندگان کشور بر اساس بارکد شماره‌ای را به یک محصول اختصاص می‌دهند که ما متولی آن نیستم و هر مواردی که منجر به شکایت شهروندان شود، از قبیل قیمت به سازمان ملی استاندارد مربوط نمی‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1398، کدخبر: 380206 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین