پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۲۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱
وزارت بهداشت یمن از سوء تغذیه بیش از دو میلیون کودک یمنی به علت محاصره و تجاوزگری ائتلاف متجاوز سعودی به این کشور خبر داد.الحاضری همچنین به شیوع بیماری وبا در یمن اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیون و ششصد هزار یمنی مبتلا به وبا شده اند که تا این لحظه بیش از چهار هزار نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

شعار سال: یوسف الحاضری سخنگوی وزارت بهداشت یمن گفت: حدود 52 هزار یمنی در اثر حملات هوایی مستقیم ائتلاف سعودی به استان های یمن شهید یا زخمی شده اند که 3800 نفر از شهدا را کودکان تشکیل می دهند.

وی افزود: بیش از دو میلیون کودک یمنی به علت محاصره و اقدامات نظامی دچار سوء تغذیه هستند.

الحاضری همچنین به شیوع بیماری وبا در یمن اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیون و ششصد هزار یمنی مبتلا به وبا شده اند که تا این لحظه بیش از چهار هزار نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

سازمان ملل پیشتر هشدار داد که گرسنگی و قحطی در یمن ممکن است بدترین فاجعه تاریخ بشری را رقم بزند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 2 خرداد 98، کد خبر: 2018046، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین