پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه همه بانک‌های استان اعلام همکاری کردند، گفت: تلاش می‌کنیم براساس قولی که به مردم استان دادیم تا قبل از پایان سال ساخت واحدهای خسارت‌دیده را به اتمام برسانیم.

شعارسال: میرمحمد غراوی در افتتاح یک واحد مسکونی در روستای سیل‌زده چن‌سیبلی اظهارداشت: بنیاد مسکن نخستین مصوبه هیئت دولت را برای جبران خسارت‌ واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده دریافت کرد.

وی افزود: پس از آن نیز نسبت به تأمین مصالح از جمله سیمان و فولاد اقدام کرد و در حال حاضر در مناطق سیل‌زده استان برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی، مشکلی در تأمین مصالح ساختمانی نداریم.

سرپرست استانداری گلستان گفت: دولت نیز کمک‌های خوبی را برای مردم استان به‌ویژه در بخش مسکونی شهری و روستایی مصوب کرده است.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده خوب است اما نگرانی ما کندی عقد قرارداد در بانک‌ها است که در جلسه قبلی قرارگاه بازسازی استان درباره این مسئله تذکر جدی دادیم.

غراوی ادامه داد: همه بانک‌های استان اعلام همکاری کردند و قول دادند در کمترین زمان اقدام به عقد قرارداد کنند تا کارها شتاب بیشتری بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم براساس قولی که به مردم استان دادیم تا قبل از پایان سال ساخت واحدهای خسارت‌دیده را به اتمام برسانیم.

سرپرست استانداری گلستان بیان داشت: برخی موازی‌کاری‌ها روند بازسازی را کُند کرده بود. به‌رغم تشکیل پرونده در بنیاد مسکن برخی بانک‌ها دوباره اقدام به تشکیل پرونده و ارزیابی مجدد می‌کردند که قرار شد این مسئله رفع شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5خرداد1398 ، کدخبر: 2019793: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین