پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۶۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۹
یک فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد، ضمن اشاره به عوامل اصلی ابتلا به سرطان، نسبت به عوارض مواد غذایی خطرناک، هشدار داد.این فوق تخصص بیماری‌های گوارش کبد، اظهار داشت: سرطان زمانی که به وقوع می‌پیوندد همچون زلزله‌ای به شمار می‌رود که همه بنیان‌های خانواده را در هم در می‌نوردد و بار فکری و اقتصادی زیادی را برای خانواده به همراه دارد.

شعار سال: حسن طاهری، در آستانه هفته سلامت گوارش، با اشاره به اینکه مصرف میوه و سبزیجات در پیشگیری از ابتلاء به سرطان‌های گوارش بسیار مؤثر است، گفت: چاقی، عدم تحرک، استرس و مصرف مواد غذایی ناسالم از عوامل دخیل در بروز سرطان است.

این فوق تخصص بیماری‌های گوارش کبد، اظهار داشت: سرطان زمانی که به وقوع می‌پیوندد همچون زلزله‌ای به شمار می‌رود که همه بنیان‌های خانواده را در هم در می‌نوردد و بار فکری و اقتصادی زیادی را برای خانواده به همراه دارد.وی با اشاره به اینکه سرطان به طور کلی علاج خاصی ندارد، گفت: البته اگر سرطان در مرحله ابتدایی شناسایی شود درمان آن مشکل و پیچیده نخواهد بود و می‌توان راحت‌تر با این بیماری مقابله کرد.

این فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد در ارتباط با بهترین راه‌های پیشگیری از سرطان، ادامه داد: چاقی یکی از عواملی است که شانس ابتلاء به انواع سرطان‌ها را بیشتر می‌کند و بنابر این جوامع ماشینی امروز بیشتر از سایر جوامع درگیر سرطان شده‌اند.

طاهری گفت: عدم تحرک، استرس، سبک غذایی ناسالم نیز از دیگر عوامل ابتلاء به سرطان به شمار می‌رود؛ بنابراین با فعالیت فیزیکی و استفاده از مواد غذایی سالم می‌توان ریسک ابتلاء به این بیماری را کاهش داد.

وی در ارتباط با مصرف مواد غذایی، گفت: نمک، قند و چربی در مواد غذایی در صورتی که زیاد استفاده شود، شانس سرطان و ابتلاء به بیماری‌های قلبی عروقی را مضاعف می‌کند، این در حالی است که مصرف مواد غذایی حاوی فیبر همچون سبزیجات و میوه‌ها در پیشگیری از سرطان مؤثر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 6خرداد 98، کد خبر: 1264070، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
چاقی عدم تحرک و استرس،هر سه از مشکلات اصلی جامعه جدید هستند
ناشناس
Germany
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
نمک ، شکر و روغن واقعا عامل های وحشتناکی برای سرطان هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین