پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
بررسی ها نشان می دهد که شرکت پروپیلن جم از زیر مجموعه های پتروشیمی جم و یکی از شرکت های صندوق بازنشستگی کشوری ارزشی برای دستورات محمد شریعتمداری قائل نبوده و دفترچه یاداشت و سررسیدهای لوکسی را خریداری و و در ابعاد وسیع توزیع کرده است.
شعار سال: بررسی ها نشان می دهد که شرکت پروپیلن جم از زیر مجموعه های پتروشیمی جم و یکی از شرکت های صندوق بازنشستگی کشوری ارزشی برای دستورات محمد شریعتمداری قائل نبوده و دفترچه یاداشت و سررسیدهای لوکسی را خریداری و و در ابعاد وسیع توزیع کرده است.
دهن‌ کجی به دستورات شریعتمداری در پروپیلن جم!
17 اسفند سال گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 25 دستور برای کاهش هزینه‌های غیر ضروری شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه صادر کرد و کمیته شفافیت این وزارتخانه را ناظر این 25 دستور معرفی کرد.

"حذف کامل هزینه‌های مرتبط با ایام نوروز اعم از چاپ سر رسید و اهدای هدایا" یکی از این دستورات بود.

در ابتدای این سررسیدها که با برگ‌های گلاسه تهیه شده عکسی از مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشور، حسین میر افضلی، محمد شریعتمداری و حسن روحانی وجود دارد و در صفحات بعدی نیز بهمن بهزادی مدیرعامل پروپیلن جم رپرتاژ آگهی برای خود رفته و عکس هایی از وی در حال درخت کاری و غیره در لابه لای صفحات سررسید وجود دارد.
دهن‌ کجی به دستورات شریعتمداری در پروپیلن جم!
سوالی که مطرح می شود این است که چرا زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که اغلب مدیرانی به جای مانده از قبل هستند در مقابل دستورات شریعتمداری مقاومت می‌کنند؟

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی،تاریخ انتشار:11خرداد1398،کدخبر:2119897،www.90eghtesadi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین