پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
پژوهشگر هنر و فلسفه گفت: هنرمندان نباید در مقابل حقوق بشر آمریکایی سکوت کنند و به صورت مداوم کارهای هنری در زمینه‌های مختلف ارائه دهند.

شعارسال: محمدعلی رجبی دوانی، اظهار داشت: آمریکا برای همه بشریت به عنوان مظهر جنایت شناخته شده و شاید هیچ کشوری به اندازه آمریکا در طول تاریخ مسبب جنایات مستقیم یا غیرمستقیم نبوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در بیشتر کشورهای جهان سابقه تاریک دارد، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی سیاست‌های ظالمانه‌ای علیه جهان جهان اسلام و به ویژه ایران آغاز کرد.

این پژوهشگر هنر و فلسفه گفت: در این دوره آمریکا کارهای متعددی انجام داد که یکی از آنها حمله به هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های خلیج فارس بود؛ مهمتر اینکه دولت آمریکا نشان لیاقت به فرمانده ناو جنگی وینسنس داد و هیچ وقت از ایران عذرخواهی نکرد.

وی بیان داشت: بشریت باید بیدار شود و نسبت به این قضایا بی‌تفاوت نباشد. چرا که اگر آن روز علیه ایران و این کار انجام شد، این جنایات را به همه عالم گسترش می‌دهند.

رجبی‌دوانی افزود: به نظر من یکی از مهمترین راهها برای بیان جنایات آمریکا، ورود هنرمندان به این عرصه در تمام زمینه‌‌های هنری مثل کاریکاتور، فیلم‌های مستند داستانی، نقاشی، شعر و ادبیات است ضمن اینکه به صورت مداوم در این رابطه کار شود و متوقف نشود. چون آمریکا خلاء و سکوت به جنایات دیگری دست می‌زند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12تیر1395، کدخبر: 13950412000795: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین