پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
رئیس‌جمهور روسیه برای تقویت جایگاه کشاورزی و زارعی این کشور در جهان، فرامینی صادر کرده است.
شعار سال : روسیه به دنبال تقویت موقعیت خود در بازار جهانی محصولات زراعی و کشاورزی استراتژیک مانندگندم است و در این زمینه تصمیم گرفته تا معافیتصادرات گندم را تا تابستان ۲۰۲۱ تمدید کند.

ریاست‌جمهوری روسیه قصد دارد در راستای کشاورزی پویا و فراگیر این قانون را برای معافیت صادرات گسترش دهد. پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته که انتظار می رود صادرات کشاورزی روسیه در پنج سال آینده به ۴۵ میلیارد دلار افزایش یابد و در زمینه گندم و تولید دانهبه خودکفایی کامل برسد.

در همین چارچوب رئیس‌جمهور روسیهدستور داده که یک مرکر تجاری سبز برای تسهیل روند کشاروزی در این کشور ایحاد شود. در سال ۲۰۱۶ روسیه از لحاظ صادرات گندم رتبه نخست جهان را به خودش اختصاص داده است.

گفتنی است؛ سهم روسیه از سهم بازار گندم جهان از ۲۰ سال گذشته تاکنون چهار برابر افزایش یافته است. به گفته وزارت کشاورزی روسیه به‌طور کلی، تولید محصولات کشاورزی در روسیه در پنج سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

روسیه از سال ۲۰۰۰ تاکنون و بعد از رسیدن پوتین به کرسی ریاست کرملین پیشرفت‌های زیادی در زمینه تجارت، اقتصاد و نظامی داشته و البته در چند سال اخیر با تحریم‌های تجاری اروپا و آمریکا روبرو شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از  خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:12 تیر 1398 ، کدخبر: 401915 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین