پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 16
کد خبر: ۲۱۹۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سند نقشه جامع علمی کشور که مبتنی بر نگاه اسلامی و توسعه علم و فناوری است را پیگیری و اجرا می‌کنیم.
شعار سال: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سند نقشه جامع علمی کشور که مبتنی بر نگاه اسلامی و توسعه علم و فناوری است را پیگیری و اجرا می‌کنیم.

منصور غلامی ، با اشاره به سند نقشه جامع علمی کشور اظهار کرد: سیاست‌های کلان و راهبردهای این سند مشخص شده است و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌طور ویژه بر روی آن کار می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر مجموعه‌های متولی علم و فناوری کشور موظف هستند که سند نقشه جامع علمی کشور را پیگیری و اجرا کنند؛ سند نقشه جامع علمی کشور را که مبتنی بر نگاه اسلامی و توسعه علم و فناوری است، با قوت پیگیری و اجرا می‌کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه باید به اسلامی شدن دانشگاه‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلان و راهبردهای استراتژیک سند نقشه جامع علمی کشور مبتنی بر نگاه اسلامی و توسعه و گسترش علم است.

غلامی خاطرنشان کرد: در این سند همچنین مباحث مربوط به فضای تربیتی و فرهنگی دانشگاه‌ها بررسی می‌شود و مسئولان مربوطه باید به دنبال تربیت نیروهای تحصیل‌کرده و متدین مبتنی بر الگوی اسلامی باشند و محتوای دروس را در راستای اسلامی شدن دانشگاه‌ها اصلاح کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 19 تیر 1398، کدخبر: 403350 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
همه باید سند جامع علمی کشور رو دیگه رعایت کنن منظر از همه هرانچه که به سیستم آموزشی و مهارتی و علمی کشور مربوط میشه دانش و فناوری و ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین