پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه با وجود کمبودهای مالی قرارگاه هیچ پروژه ای را در دولت یازدهم تعطیل نکرده است ،گفت: در سال جاری بیش از 50 پروژه در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی ،پروژه های عمرانی و صنعتی افتتاح خواهد شد.

شعارسال: سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در نشست بررسی وضعیت شرکت صدرا با اشاره به تعامل دولت با قرارگاه و رفع مشکلات مالی پروژه های با پیشرفت بالای 80 درصد اظهار داشت: قرارگاه هیچ پروژه ای را در دولت یازدهم تعطیل نکرده و با برگزاری جلسات متعدد با معاون اول رییس جمهور و وزرا تلاش کرده است که پروژه ها را با وجود کمبودهای مالی پیش ببرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 50 پروژه در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، پروژه های عمرانی و صنعتی افتتاح خواهد شد، گفت: دستور تامین اعتبار این پروژه ها صادر شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد و قطعا با افتتاح این پروژه ها، چندین برابر اعتبار هزینه شده به دولت باز می گردد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) افزود: به دلیل اینکه دولت قرارگاه را در اجرای پروژه ها و مدیریت شرکت های زیر مجموعه توانمند می داند، شرکت صدرا را که در حالت بلاتکلیفی بود و بدهی های بسیار زیادی داشت به این قرارگاه واگذار کرد.

عبداللهی تصریح کرد: با حمایت های سپاه و تلاش زیر مجموعه این قرارگاه، بدهی های شرکت صدرا کاهش یافته و در آینده وضعیت این شرکت بهبود می یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 21تیر1395، کدخبر: 196283: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین