پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
سراج‌الدین عارف نیا با بیان اینکه تاکنون اپیدمی اسهالی در مناطق سیل زده نداشتیم، اظهار کرد: گزارشات بیماری‌ها در مناطق سیل زده را به طور مستمر رصد می‌کنیم تا مبادا اپیدمی خاصی رخ دهد.وی اظهار داشت که بیماری سالک نیز تحت کنترل است.
شعار سال:معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون در مناطق سیل زده استان اپیدمی خاص و بیماری مالاریا مشاهده نشده و بیماری سالک نیز تحت کنترل است.
آخرین وضعیت بهداشتی در مناطق سیل‌زده گلستان
سراج‌الدین عارف نیا با بیان اینکه تاکنون اپیدمی اسهالی در مناطق سیل زده نداشتیم، اظهار کرد: گزارشات بیماری‌ها در مناطق سیل زده را به طور مستمر رصد می‌کنیم تا مبادا اپیدمی خاصی رخ دهد.

وی گفت: برای تأمین آب سالم و بهداشتی، نظارت‌های ما به طور مستمر با همکاری آب و فاضلاب ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: خوشبختانه تاکنون پشه آنوفل و بیماری مالاریا در این مناطق مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه بیماری سالک نیز در مناطق سیل زده کنترل شده است، تصریح کرد: با طعمه گذاری و کشتن جوندگان و همچنین آموزش مردم در خصوص استفاده از لباس‌های آستین بلند و استفاده از پشه بندها به دنبال کنترل بیماری سالک هستیم.

عارف نیا در خصوص گلایه مردم از جمعیت زیاد پشه‌ها در این مناطق، گفت: به مردم اعلام کردیم هر جا که پشه زیاد وجود دارد اطلاع دهند تا مه‌پاشی انجام شود.

وی یادآور شد: ۱۳۰ تن آهک توسط بهداشت خریداری و به هر خانوار بین ۵ تا ۶ کیلوگرم توزیع شد. آهک‌پاشی در سطح شهر نیز توسط شهرداری با نظارت ما انجام شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص اقدامات حوزه بهداشت روان، خاطرنشان کرد: بعد از عبور از مرحله بحران، غربالگری بیماری‌های روحی و روانی در خانواده‌ها صورت گرفت. آموزش‌های لازم پسا بحران توسط کارشناسان روان ارائه می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:24تیر1398،کدخبر:98042412366،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
خدا به دادشون برسه متاسفانه ما برای بهسازی سال ها طول میدیم تا بیان به یه روال عادی برسن باز خدایی نکرده یه چیز دیگه پیش میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین