پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۷۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
استاندار زنجان گفت: ستاد بازسازی استان باید فعال شده و هرچه سریع‌تر نسبت به توزیع اعتبارات ابلاغی در قالب ارائه تسهیلات جهت جبران خسارت بارندگی‌های ابتدای سال به بخش مسکن و کشاورزی، تصمیم‌گیری کند.

شعارسال :فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار داشت: در خصوص معرفی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده جهت دریافت تسهیلات در حوزه شهری، اقدام خاصی در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام و پروانه‌ای برای ساخت مسکن صادر نشده است.

وی تاکید کرد: ستاد بازسازی باید فعال شود تا اعتبار ابلاغی در قالب تسهیلات، توزیع شده و برای موضوعات شهری در این ستاد تصمیم‌گیری شود.

مقام عالی استان با بیان اینکه از کمک ها و امکانات سپاه استان نیز باید استفاده شود، ادامه داد: باید فرمانداران نیز در توزیع اعتبارات مربوط به خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی همکاری لازم را با سازمان جهاد کشاورزی استان داشته باشند.

استاندار زنجان ابراز کرد: انتظار می‌رود با فعال شدن ستاد بازسازی، فرآیند جبران خسارت بارندگی به بخش مسکن و کشاورزی استان به سرانجام مطلوبی برسد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، تهیه سند راهبردی مدیریت بحران استان را بسیار مهم خواند و گفت: باید اقدام عملیاتی و برنامه‌ریزی‌شده بر روی این سند انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌شناسی مشکلات روستایی و روستاهای در معرض خطر سیل نیز مهم بوده و باید برای رفع مشکلات و خروج از بحران این روستاها علاوه بر تامین اعتبار، برنامه‌ریزی و اقدامات دیگری نیز صورت پذیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار29 تیر 97، کدخبر: 873072،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین