پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۵۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان، از اختصاص اعتبارات ویژه برای توسعه روستاهای استان با پیگیری استاندار زنجان خبر داد.وی بازدیدهای استاندار زنجان، از روستاهای استان را موجب توجه مدیران به مناطق محروم و ایجاد تحرک مدیران در سرکشی به مناطق کمتر برخوردار استان دانست و گفت: با این اقدام مقام عالی اجرایی استان، سایر مسئولان و مدیران نیز به سرکشی از مناطق محروم و روستاهای استان ترغیب شده‌اند که تعدد این سفرها کاهش مراجعه روستائیان به ادارات در شهرها و کاهش بروکراسی‌های اداری را نیز در پی داشته است.

شعار سال: محمدرضا هادوی اظهار کرد: اغلب روستاهای مورد بازدید استاندار زنجان در مناطق صعب‌العبود و دور از مرکز شهرستان‌ها واقع شده و به بیش از ۸۷ درصد این روستاها، هیچ مقام عالی سفر نکرده و همواره تنها از سوی فرمانداران و بخشداران مورد بازدید قرار می‌گرفته است.

وی بازدیدهای استاندار زنجان، از روستاهای استان را موجب توجه مدیران به مناطق محروم و ایجاد تحرک مدیران در سرکشی به مناطق کمتر برخوردار استان دانست و گفت: با این اقدام مقام عالی اجرایی استان، سایر مسئولان و مدیران نیز به سرکشی از مناطق محروم و روستاهای استان ترغیب شده‌اند که تعدد این سفرها کاهش مراجعه روستائیان به ادارات در شهرها و کاهش بروکراسی‌های اداری را نیز در پی داشته است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان به برخی دیگر از دستاوردهای سفرهای نماینده عالی دولت در استان به روستاها اشاره و تصریح کرد: برخی مصوبات و ابلاغیه‌ها که اغلب در روستاها مورد توجه و اجرا قرار نمی‌گرفت و برای روستائیان مشکل‌ساز شده بود با پیگیری‌های استاندار زنجان به اجرا درآمد.

هادوی ادامه داد: مواردی همچون پذیرش تضامین زنجیره‌ای که یکی از مشکلات اصلی روستائیان هنگام استفاده از تسهیلات بانکی به‌شمار می‌آمد، در بازدیدهای استاندار زنجان از روستاها توسط اهالی مناطق مطرح و مورد پیگیری جدی قرار گرفت و خوشبختانه روستائیان استان امروز برای تامین ضامن در همگام اخذ تسهیلات بانکی با مشکلی مواجه نمی‌شوند.

وی از اختصاص اعتبارات ویژه برای توسعه روستاهای استان با پیگیری‌های استاندار زنجان خبر داد و گفت: بعد از سال ۹۵ تخصیص اعتبارات ویژه به روستاها متوقف شده بود که با پیگیری‌های استاندار زنجان، امسال علاوه بر اعتبارات دهیاری‌ها، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بابت اجرای طرح‌های عمرانی روستایی و بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین تجهیزات آتش‌نشانی و توسعه گردشگری روستاهای استان اختصاص یافته و توزیع می‌شود.

گفتنی است، فتح‌الله حقیقی از زمان انتصاب به‌عنوان استاندار زنجان تاکنون بیش از ۱۴۰ سفر به شهرستان‌ها و روستاهای استان داشته و تاکنون بیش از ۷۶ درصد از مصوبات این سفرها اجرایی شده و مابقی در دست پیگیری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 5 آبان 98، کد خبر: 4756917، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین