پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
استاندار زنجان در جلسه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه مردم سال ها در مقابل استکبار و استبداد مقاومت کرده است، افزود: با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان مجددا استکبار ستیزی خود را نشان می‌دهیم.

شعار سال: فتح اله حقیقی صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان سالروز استکبار ستیزی اظهار داشت:کینه دشمن نسبت به جهوری اسلامی عمیق شده و همه ما باید سهم مقاوت خود را در مقابل استکبار و ستم بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظیفه بندهآرام نگه داشتن جامعه است، افزود:احساس می کنم به این تکلیف خود تا حد توان عمل کرده وبه هیچ وجه دنبال شعار نیستم و عمل مهم است.

مقام عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر اینکهنظام احتیاج به مردم و مسئولینی دارد که بتواند در مقابل استکبار و استبداد بایستد، اضافه کرد: با همدلی مردوم و مسئولین از این مرحله نیز به سلامت عبور می‌کنیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه کشور در مقابل تحریم های ضالمانه دشمن خوب ایستادگی کرده است، اضافه کرد: این امر به جهت هدایت حکیمانه رهبر انقلاب و حاصل اتحاد و همدلی قوای کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تجمعات غیر مجاز در سطح استان حدود 70 درصد کاهش پیدا کرده است و زنجان جزو پنج استان امن کشور است.

حقیقی با اعلام اینکه در زمینه خرید گندم موفق عمل شده است، یادآور شد: 67 درصد از گندم های تولیدی استان،بصورت تضمینی خرید شده که موفق عمل کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه امسال هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است، افزود: استان در شاخص های صنعتی و اشتغال در رتبه بالایی قرار داشته و نرخ مشارکت در کشور 40/6و این رقم در استان زنجان 50/9 است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به کشاورزان اعلام کرده بودیم گوجه فرنگی کشت نکنند، ادامه داد:استان توان تولید220 تا 250 هزار تن گوجه فرنگی را دارد که امسال با تولید 470 هزار تن مشکلاتی برای فروش این محصول برای کشاورزان ایجاد کرد.

حقیقی در پایان گفت: قطعا دنبال کالایی که توان تولید واقعی آن را در استان داریم خواهیم رفت و رفع مشکلات سرمایه گذاری در استان را با ایجاد پنجره واحدپیگیری می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 11 آبان 98، کد مطلب: 2131795: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین